19 Mart 2020 Perşembe

Sivilce İzleri ve Yaralar İçin Çözüm! Fito Krem Nedir, Nasıl Kullanılır?

Herkese Selam :)
Evlere kapandığımıza göre bildiğimiz bazı bilgileri ( doğru olanları) paylaşmalıyız. :) Elimin altında olan akne sorunlarında kullandığım bazı kremler var. Diğerleriyle ilgili yazılarıma şuradan ulaşabilirsiniz: 
İkisi de gerçekten ihtiyaç anında masamdan ayırmadığım kremlerim okumanızı tavsiye ederim. 
Şimdi de 4-5 aydır kullandığım Fito Krem hakkında yorumlarımı paylaşmak istiyorum. 
(UYARI: Doktor veya bu konuda üstün bilgisi olan birisi değilim, görüşlerim kendi kullanım deneyimlerimdir, sorumluluk kabul etmiyorum.)


FİTO KREM NEDİR?
Fito krem bakterilere karşı savaşan ve dokulardaki yaralanmaları onaran bir kremdir. Tıbbi olarak Triticum vulgare sulu ekstresi ve Etilenglikol monofenil eter olarak geçiyor. Fito kremi özellikle birinci ve ikinci derece yanıklarda, yaralanmalarda, kozmetik ürünlerinin verdiği hasarlarda, lazer makinesinin oluşturduğu yanıklarda, meme ucu çatlaklarında, deri rahatsızlıklarında; kısacası derinin onarılabilecek her türlü tedavide kullanılır.


FİTO KREM NASIL KULLANILIR?
Fito krem alırken mutlaka doktora veya bir eczaneye danışınız. 
Doktorunuz nasıl tavsiye ettiyse öyle kullanmalısınız.
Günde en az 1-2 kez kullanılır.

FİTO KREM FAYDALARI ve YORUMLARIM
Evet Fito krem hakkında bazı bilgileri verdikten sonra gelelim benim yorumlarıma. :)  6-7 ay önce gittiğim güzellik merkezinin önerisi üzerine almıştım. 
· Ufak tefek çıkan aknelerimin üzerine sürüp iz oluşmadan yok etmesini sağlamak için almıştım. Gerçekten de beliren aknelerin üzerine günde 3-4 kez sürerek hafifletip içerisinden çıkmasını sağladı. 
· Benlerinizi aldırdıysanız eğer kabuklanmaların 1-2 günde gitmesini sağlıyor.
· Birinci derece yanıklarda kızarıklığın ve ağrının hafiflemesini sağlıyor.
· Antiseptik özelliği sayesinde mikrop oluşumunu engelliyor bu sayede yeni akne oluşumunun önüne geçiyor.
· Çatlamış dudaklarınızda da kullanabilirsiniz, çabucak nemlendirip yaraları geçiriyor.
· Sivilce izlerime kullandığımda (orta açık renkli izler) izlerin 1-2 hafta içerisinde kaybolduğunu gözlemledim.
- Fito krem fiyatı: 12-17 arasında değişiyor. Baya uzun süre gidiyor.


Siz Fito Krem kullandınız mı? Sivilce, akne izleri için neler yapıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. :)

5 yorum:

  1. Bende almıştım. Çok memnun kalmıştım. Düzenli kullanımda sivilce lekelerini götürüyormuş. Ama ben unuttuğum için düzenli olarak kullanamadım maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle özel günlerde çıkan sivilce ve aknelerde faydalı olduğunu düşünüyorum. Çünkü süreci kısaltıyor. Düzenli kullanım gerek tabi ki fakat her şeyde olduğu gibi aşırıya kaçmamak gerekir.

      Sil
  2. Fito krem birçok yerde kullanılabiliyor

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...