12 Mart 2016 Cumartesi

Gabrini Pudra 01 Yorumlarım / Uygun Fiyatlı Pudra


Gabrini Pudra 01

Herkese Merhaba :)
Şu bitenler yazımda Favorim olan Farmasi pudramı dibine gelmişken kırıldığını ve attığımı söylemiştim. Yüzüme çok makyaj yapmayı sevmediğim için günlük olarak kullanılabilecek, aşırı bir özellik aramadığım parlamayı önlemesini ve biraz da sabitlemesini istediğim bir pudra aradım. Yine Farmasi'yi alabilirdim memnundum ama farklı bir ürün denemek istedim.

Gabrini Pudra 01

Uygun fiyatlı Gabrini'nin bu ürününü gördüm. Fiyatı: 7.5 tl idi. İlk başta acaba yüzümde sivilce falan yapar mı ya da yüzümde kalıp gibi durur mu diye düşündüm. Denemekten bir şey olmaz diyerek aldım. Ben fırçam ile uyguluyorum, siz içinden çıkan süngeri ile de kullanabilirsiniz.

Bu da pigmentasyonu
Gabrini Pudra 01


Aradığım özellikleri buldum diyebilirim. Bu fiyata göre gayet iyi. Hafif ama yeterli kapatıcılığı var. Dediğim gibi günlük için uygun.
Böyle yüzümde kuru gibi durmadı da. Cilt tipim normalden karmaya dönük.  
Her ürünü sevmez cildim. Pudra'dan dolayı sivilce vs oluşmadı.

2. pudra deneyimim.
 Günlük olarak kullandığınız önerebileceğiniz pudra hangisi?
Umarım faydalı olmuştur, sevgileeer ^-^

18 yorum:

  1. Fiyatına göre pigmentosyonu çok yoğun:) bazen çok uygun fiyatlı ürünler iyi iş çıkartıyor, güle güle kullanın..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hiç beklediğimiz performansları olabilir, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ben cildimde kuru bir görüntü bıraktığı için pek fazla kullanamıyorum pudra, fiyatı uygunmuş ve hafif olmasıda güzel :)
    iyi günlerde canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde sevmiyorum aldığımda böyle hafif alıyorum yüz ürünlerini. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Cildim kuru olduğu için hiç renkli pudra kullanmadım, sadece transparan pudralar kullanıyorum. Bu ara Rimmel'in pudrası var elimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel diye biliyorum hiç kullanmadım :)

      Sil
    2. Tavsiye ederim, fiyatına göre performansı iyi... :)

      Sil
  4. fiyat çok uygun ama acana içerik nasıl ? Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. cok tercıh ettıgım bı urun grubu degıl pudra eskıden fondöten surmez sadece pudra surerdım yıne de aklımda bulunsun tesekkurler :)
    makyajla ilgili de gorup geldım hemencık de takıbe aldım :) Bundan sonra sık sık gorusmek uzere :)

    YanıtlaSil
  6. fiyatı çok iyi ama uzun süre kullanımda cildini mahveder diye düşünüyorum canım, inşllah bişey olmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi sürekli kullandığım bir ürün değil lazım olursa diye bir şey olmaz diye düşünüyorum :)

      Sil
  7. Fiyatı çok iyi yalnız. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. Bu markayı görünce direk aklıma ojeleri geliyor :D Pudrasının da fiyatı iyiymiş, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ama güzel ürünleri de varmış meğer :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ruj ve Pudra kullanmayı çok severim. Flormar'ın pudrasınıda tavsiye ederim. İpeksi bir yapısı var. Ve kapatacılığı müthiş. Paylaşımın mükemmel olmuş emeğine sağlık :))
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...