23 Temmuz 2015 Perşembe

Mini Alışveriş Günlüklerim! #1

Herkese Merhaba :) 
Nasılsınız iyisinizdir umarım. :) Minik bir alışveriş yaptım. Elimde yeni çıkan 2 ürün var. biri BB Şampuan, biri de Color Me'nin baby lips benzeri lip balmları! 

Avon BB Şampuan 

Avon BB şampuan serisi çıkarmış. Bende şampuan olarak görünce merak ettim ve denemek için hemen aldım. Hemen deneyip ilk gözlemimi bloga yazmak için sabırsızlanıyorum :) (Fiyatı: 4 Tl)

BB şampuanın özellikleri şöyle:



1. Bakım yapar

2. Korur

3. Besler
4. Işıltı verir
5. Kabarma karşıtı
6. Pürüzsüzleştirir
7. Sarar
8. Elektriklenmeyi önler
9. Yumuşatır
10. Kolay şekle girmesini sağlar.

Aradığım bütün özellikler şimdilik bu şampuanda var bakalım sonuçları nasıl olacak. :)

Color Me Lip Care Hydrate (Baby Lips Muadili)

Maybelline baby lips ürünlerini biliyoruz. Bazı yerlerde alma imkanı yok. Bimde satılan Color Me dudak ürünlerine bir yenisini eklemiş. Lip Care! Kesinlikle bayıldım ben kokuları ve verdiği renk çok güzel. 4 ayrı çeşidi var. Çilek, Işıltı, Vişne, Nemlendirme. Ben başarılı buldum nemlendirmesi güzel yağlı bir yapısı yok lip balm koleksiyonuma 4 tane yenisi eklendi. :)


Flormar Waterproof Eyeliner (Kalem Likit Eyeliner)

Ben günlük hayatımda eyeliner kullanmayı pek sevmiyorum. Fakat kullancaksamda kolay sürebileceğim olarak sevdiğim kalem eyeliner var. Bundan önce elimde Rimmel London'ın kalem eyelinerı vardı o bitti. Bende aynı tipte bir şey arıyordum bu Flormarınki sürümü kolay ve gün içerisinde çok kolay silinmiyor. (Fiyatı: 10 tl)


DIADERMINE 3ü 1 Arada Temizleme Mendilleri

Ben temizleme mendillerini daha seviyorum hem pratik oluyor hem de ayrıca çok fazla uğraştırmıyor. Göz makyajlarında özellikle çok uğraşmak istemiyorsam rahat oluyor. Bu dıadermıne mendilleri de denemek istiyordum. Ayrıca suya dayanıklı ürünleri de temizliyormuş.


Benim aldıklarım böyle. Merak ettiğiniz bir şey varsa lütfen bana aşağıdan yorum yazın. Siz bu ürünlerden denediğiniz var mı? :)
Bloguma abone olmayı unutmayın, sevgiler ♥

9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım flormarın ürününü kesinlikle denemek istiyorum. Hepsi çok güzel güle güle kullan:-)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :) Ama ben pek Avonun şampuanlarına güvenemiyorum açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bende bi tane kullanmıştım güvenmiyordum ama ondan memnundum bu bb serisi olduğu için şans vermek istedim bakalım nasıl :)

      Sil
  3. ben dede o lipbalmdan varr bende bimden aldım çok güzeller . bende ışıltı var ve çok memnunum. fakat bunlar dışarda kalınca eriyormu ? color me nin eski serisi eriyor çünkü . :D

    YanıtlaSil
  4. Bendede o lip balmdan var renkleri güzel bence nemlendirmeside iyi fiyatina göre

    YanıtlaSil
  5. Bnde color me nin lip balmlarini denemek istiyorum. Blogunu begendim. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...