20 Eylül 2016 Salı

Head & Shoulders Kaşıntılı Saç Derisi İçin Rahatlatıcı Bakım Şampuanı


Herkese Merhaba! :)
Eylül ayının bile sonuna geldik, ben hala 2016'dan hiçbir şey anlamış değilim. Sıkıntılı ve yoğun bir yaz sürecimden sonra kendime yeni vakit ayırmaya başladım. Okullar da açıldı malum memlekette son haftam, Karabük'e yeniden gitme vaktim geldi. Vedalardan ve mesafelerden nefret ettiğimi belirttiğime göre önereceğim şu şampuana geçebiliriz. :)

Bir süredir saçımın enseme yakın olan yerinde derimde kaşıntı oluyordu. Açıkçası doktora gitmedim ileri derece de bir sorunum yok, özellikle havalar baya ısındığı zamanlar daha da artmıştı. Stresten vs kaynaklandığını da düşünüyorum. Bende şampuan olarak değiştirmeyi düşündüm. Saç derimi rahatlatacak bir şey arıyorken tam da aradığımı bulmuşum. 

Okaliptüs özlü olması dikkatimi çekti ne gibi faydası olduğunu bilmiyordum hemen bakayım dedim. Saçın dökülmesini önlediği gibi yazıları okudum. Benim için artı bir özellik olmuş oldu.

İçeriğini merak edenler için:

Kepek sorunum yok ama bu şampuan kepeğe karşı etkili olduğunu da söylüyor. 

Yaklaşık 1 buçuk aydır falan kullanıyorum. Her yıkamadan sonra saç derim 2-3 gün rahat oluyor. Kokusu da bana küçükken içtiğim bir antibiyotiği hatırlatmış olsa da saçlarımda güzel kokuyor. :)



** Actizinc formülü kepek oluşumunun sebepleriyle etkin bir şekilde savaşmakla kalmaz, sizi dengeli bir saç derisine ve muhteşem görünen saçlara kavuşturur. 

Şampuanın rahatlatma vaadinden memnun kaldım. Kepek sorunum olmadığı için ona yorum yapamayacağım ama en azından kullandığım süreçte de oluşmadı. 
Eğer benimki gibi bir sorununuz varsa şampuanı tavsiye edebilirim. :)


Sizin böyle bir sorununuz var mı? Önereceğiniz şampuan varsa yoruma bekliyorum.

15 yorum:

  1. Ben oldum olası Clear kullanıyorum :D Ve saçlarım mükemmel :D Hiç de sorunum olmadı Allaha şükür :D Ego kastım Menfi :D Dostum öneri için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. eskiden çok severek kullanırdım bu şampuanı sonra çeşit artınca bıraktım..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan bende yağlı saç şampuanı arıyorum ama hiç memnun olduğum bir ürün bulamadım,eğer bildiğin bir şey varsa bana yazarsan sevinirim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan aklıma gelmedi ama bi şuna bakabilirsin. :)
      http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/2015/11/gec-kalnms-ekim-favorilerim-elimden.html

      Sil
  4. Bende kepek değil ama saç derinde egzama sorunum var. Medikal şampuanı kullansam da geçene kadar birkaç defa uygulamam gerekiyor ve kaşıntı yüzünden pek rahat olamıyorum. Mutlaka denemeliyim bu şampuanı, teşekkürler. ^^ Sevgiyle kal ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzama içinde rahatlattığını söyleyebilirim, rica ederim :)

      Sil
  5. bu şampuan gerçekten çok iyi.. kullanınca farkı hemen görmek mümkün..
    kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben sık sık bu markayı kullanırım Ebru'cuğum. Aynı bölgede brnim de sorunum var. Stres kaynaklı olabilir gerçekten de...

    YanıtlaSil
  7. Saç dökülmesini önlüyor mu gerçekten?

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel içerik olmuş tesekkurler

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...