3 Nisan 2016 Pazar

Farmasi Yüz Temizleme Sütü/ Farmasi Facial Cleanser Milk

Farmasi Facial Cleanser Milk

Herkese Merhaba Mutlu Pazarlar! :)
Pazar günleri genelde bakım yapmayı daha çok severim. Uzun süredir kullandığım, sevdiğim şimdi daha iyi yorumlayabildiğim Farmasi Yüz Temizleme Sütünü anlatacağım. 

Farmasi ürünlerini kullanmayı seviyorum. Bir ara hatta baya takmıştım her şeyini denemek istiyordum. 
Bu ürün de merak edip aldıklarımdan olmuştu ve uzun süredir kullanıyorum. 
Cilt tipim karma. Benimki  limon içerikli.

Farmasi Facial Cleanser Milk

Farmasi Yüz Temizleme Sütü Özellikleri:

- Farmasi labaratuvarlarında yağlı ciltler için özel olarak geliştirilmiş Limon ve Aloe Vera özü ile zenginleştirilmiş matlaştırıcı süt, cildi kir ve makyaj kalıntılarından arındırır.

- Yağlı bir his bırakmadan nazikçe nemlendirir.

- Cilt derinlemesine canlanır, matlaşır, sağlıklı ve güzel bir görünüm kazanır.

Farmasi Facial Cleanser Milk

Farmasi Yüz Temizleme Sütünü Nasıl Kullanıyorum:

- Ürünü kullanmadan önce hafif yüzümü ıslatıyorum. Ürünü göz çevreme gelmeyecek şekilde yüzümün tamamına sürüyorum. Bazen sadece burnumun üzerine ve yanaklarıma uyguluyorum. Daha sonra hafif okşayarak yıkıyorum.

Farmasi Yüz Temizleme Sütü Yorumlarım:

- Limonlu olanını siyah noktalara da fayda eder diye almıştım. Hemde gözenekleri temizler diye düşündüm. 

Ürün yüzümü yumuşacık yapıyor. Cildimi özellikle alın ve burun çevremi yağlı hissettiğimde uyguluyorum. Ya da gün içerisinde dışarıdayken cildimin daha fazla toz, kir aldığını düşünüyorsam hemen uyguluyorum. Gerçekten güzel temizliyor.
Cildim hassas herhangi bir yanma, kızarıklık yaşamadım.
Matlaştırma vaat ediyor ve bence matlaştırıyor. O yağlı görünümü düzeltiyor.

Gözenekleri ve kalıntıları güzel temizliyor. Daha sonrasında yüzünüzü toniklediğinizde artı fayda sağlıyor.
Bunlarda diğer serileri. İhtiyacınıza göre içeriğini seçebilirsiniz.

Farmasi Facial Cleanser Milk

Üründen oldukça memnunum eğer temizleme sütü arayan, bunu merak eden varsa tavsiye ederim.

Hoşçakalın! :)




29 yorum:

  1. ay evin parka mı bakıyoor. hemen gitsene şimdi ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef evim bakmıyor deep yurtta kalıyorum manzaram parka bakıyor :)

      Sil
    2. ay evde değilsin biliyom yurt bakıyor işte parka gitsene bol bol parkaaa ama sen evi özlemişsin eveet hadi az kaldııı :)

      Sil
  2. Farmasi'nin ürünleri merak etmeye basladım cok oveni varr :)

    YanıtlaSil
  3. Yazin cok aciklayici ve guzel olmus. Su aralar oriflame urunleri kullaniyorum. Yakin bir zamanda yayinlayacagim. Emeginize saglik ☺☺☺

    YanıtlaSil
  4. Daha önce çok fazla Farmasi ürünü denemedim. Ürünü ilk defa görüyorum. Yağlıya yakın bir cildim olduğu için dermatologum süt tarzında ürünlerin cildimi yağlandracağı sebebi ile kullanmamı önermemişti. O gün bugündür o formda ürünler almıyorum.
    Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim de karma ama bi zararını görmedim tam tersine matlaştırıyor bu ürün daha iyi geliyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bana güllü olanı uygun bu durumda :) Hiç Farmasi ürünü denemedim, başlangıç olabilir aslında :)

    YanıtlaSil
  6. Farmasi ürünlerini kullanmadım am bu gidişle alıcam sanırım :) limonlu olunca acaba cildi kızartır mı dedim neyse ki öyle olmamış sevindim bu açıdan :)

    YanıtlaSil
  7. ben kullandım bunu memnun kaldım ama toniği ağır geldi...

    YanıtlaSil
  8. farmasi satan bulamadım çevremde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyalarda satış yapanlar oluyor göz atabilirsin :)

      Sil
  9. Güle güle kullan, Farmasi'nin bazı ürünler güzel cidden. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde kullanın güzel bir ürünmüş:)

    YanıtlaSil
  11. Farmasi cilt bakım ürünlerini denememiştim.Bir ara bakmak lazım ♥

    YanıtlaSil
  12. Ben bunu görsem sıvı sabun sanırım. Ambalaj biraz kötü mü olmuş :/

    YanıtlaSil
  13. Farmasi Danışmanıyım dileyen olursa üyelik konusunda yada ürünler konusunda yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  14. Bende ürünlerini çok beğenerek kullanıyorum.yazında çok açıklayıcı olmuş emeğine sağlık:) dileyen olursa üyelik konusunda yada ürünler konusunda yardimci olabilirim.

    YanıtlaSil
  15. Salatalık özlü olanı kullandım ve yüzümde daha fazla sivilce oluşumuna neden oldu sebebini anlamadım ama benim için uygun bir ürün değil

    YanıtlaSil
  16. Bend eyeni kullanmaya başladım bir sorunu yok yüzümde bakalım faydası olucakmı

    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...