5 Nisan 2016 Salı

Mart Favori Şarkılarım Listesi, Neler Dinlemişim?


 Herkese Merhaba :)
Nisan ayına girdik bende Mart Favorilerimi paylaşmıştım. Biliyorsunuz Ocak ayından beri Mart Favori Şarkılarımı paylaşıyorum. Geçen ayın favorilerine buradan ulaşabilirsiniz: Şubat Favori Şarkılarım
Bu ay dinlediğim şarkılar nelermiş bakalım mı? 


Bu seri benim hoşuma gidiyor ve yapmak isteyenler varsa Mart Favori Şarkılarım olarak paylaşsınlar bende sizin listenizi dinleyeyim. :)
Bir sürü şarkı var dinlediğim ama bir ara taktığımız şarkılar olur ya onları seçiyorum sadece.
Keyifli dinlemeler! :)

Galiba hoşuma giden şarkılardan birisi bu oldu. 

Bahadır Sağlam - Kır Papatyası
Düşmedi mi hala cemre başına Geçmedi mi yağmurun ıslak kokusu Var mısın bu yolda yanı başımda Yasla ruhunu bana kır papatyası



Videoyu izlemeden şarkıyı dinleyince daha iyi hissediyorum sözlerini. İlk başta kızın söyleyiş şekli bi itici gelmişti sonra hoşuma gitti.

Naz Ölçal - Yoksun
Nerdesin şu an mesela? 
Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba. 
Kavuşamadıkça sana. 



Birazcık keyiflenmek istediğimde şunu açıyorum :) Alt yazılara dikkat.

Humood Alkhudher - Kun Anta (Be Yourself)
Hayır hayır
Görüntümüzün güzel olmasına gerek yok
Ruhumuz burada, kalbimiz parlıyor

- Kendin ol, güzelliğin o zaman artacak.

Yine hoş şarkılardan birisi.. Aslında Artvin yöresine ait bir türkü

Nim Sofyan - Senden Bana Yar Olmaz
Senden bana yar olmaz 
Olsa vefakar olmaz 




Açıp kafamı dinliyorum. Şarkıya bırakıyorum kendimi. O zaten götürüyor beni..

Sema Moritz - Hasret
O gözler benim ağlar Eskisinden yabancı Gönlümdeki bu sevda Hiç dinmeyen bir acı




Tarkan yeni albüm yapmış. En sevdiğim Türk Sanat Müziğini yorumlamış. Zeki Müren'in yerini tutmasa da dinlerim ki ben bunu, güzel olmuş.

Tarkan - Veda Busesi
Hani o bırakıp giderken seni
Bu öksüz tavrını takmayacaktın
Alnına koyarken vedâ busemi
Yüzüme bu türlü bakmayacaktın






20 yorum:

  1. Inam ben Tarkan'ı nasıl kaçırmışım yahu ayy iyi ki gördüm dinlemez miyim yeter ki Tarkan olsun üç kuruş fazla olsun :)))

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılan sende tek bir müzik tarzı ile yetinmeyenlerdensin :) Yeterki kulağa hoş gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir liste yapmışsın. :) Tarkan'ı gördüğüme ayrı bir sevindim. :)) Humood Alkhudher hintli mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uzun zamandır yoktu albüm iyi olmuş :) Hiç bilmiyorum :-S

      Sil
    2. Kısanın Güncesi Kendisi Arap :)

      Sil
  4. Tarkan'ı daha dinleyemedim ama hemen listeye aldım...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada bu tür şarkı listesi oluşturmanı çok beğeniyorum. Bu sayede bir çok dinleyecek şarkı ediniyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Şuan dinlemek için bir hoparlörüm yok :) En kısa zamanda edineceğim :) Şarkı Listesi Oluşturman Süper :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen hemen hepsini dinledim. Bir kaçını çok beğendim ^^ Bu aralar yeni şarkı arayışındaydım, iyi oldu ^^ Hemen diğer listelerine de bakıyorum ^^

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, ben geldim ve işte buu:)))
    Her Telden... ya o an içimden gelen sese yanıt vermek ya da ruhuma güzel hissettirecek sesler ve yorumlar benim için önemlidir ve böyle de takılırım:)))
    Sevgiler, beklerim buyur gel bana da:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne samimi yorum ki buuu çok teşekkür ederiiiim :x
      Hemen geliyorum, gelmez miyim hiç sende hoş geldin kiii :) ♥

      Sil
  9. bu da benden olsun o halde :)
    https://www.youtube.com/watch?v=GwGHHYnhW6A

    YanıtlaSil
  10. ilk şarkıya bayıldım böyle güzel liste için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...