7 Mart 2016 Pazartesi

Golden Rose Cat Walk Maskara Yorumlarım

Golden Rose Cat Walk Maskara

Herkese Merhaba haftanız güzel geçsin! :)
Acayip uykulu başladığım haftama vaktim varken blogumla ilgileneyim dedim.

Rimel benim en sevdiğim makyaj ürünü. Kesinlikle vazgeçemeyeceğim galiba.
Golden Rose markasından denediğim ikinci maskaram. Daha önce farklı bir rimeli denemiştim, memnun kalmıştım. Bu seriyi merak ediyordum en merak ettiğimle başladım.
Ben üst kirpiklerimde Farmasi'nin rimelini kullanıyorum ve ondan kolay kolay vazgeçmem.
Şuradan ona ve yorumlarıma bakabilirsiniz. (Favori Rimellerim)
Sadece alt kirpiklerime değişiyorum rimeli o da çok farketmiyor herhangi bir rimel olabilir.

Golden Rose'un bu rimelinin fiyatı 10 tl idi bende denemek için aldım. (Daha da düşük fiyata bulabiliyorsunuz.) Okuduğum yorumlarda sevildiğini görmüştüm Cat Walk'u seçtim bende.
Ve beklemediğim şekilde çok sevdim. ^-^

Kirpiklerimi her seferinde kıvırıyorum ben. Kirpiklerim uzun ama sarı bu yüzden siyahlığı tam olan rimelleri tercih ediyorum. Rimeli uyguladım ve tam istediğim gibi çıktı. Genellikle kirpiklerim "örümcek kirpik" dediğimiz şekilde durur ve bu rimelde bu etkiyi verdi. Galiba bittikçe alacağım ♥


Alt kirpiklerime uyguladığımda belirgin şekilde siyahlık vererek uzattı. Ayrıca plastik fırça kullanmayı hiç sevemediğim halde ilk defa sevdim. Akma gibi de bir sorun yaşamadım. 2 katta rahatlıkla uygulanabilir.

Golden Rose Cat Walk Maskara

Tabi ki her kirpikte aynı sonucu vermeyebilir notunu şuraya da koyayım.
Siz bu rimeli denediniz mi? Bana yorum yazmayın unutmayın ^-^
Umarım faydalı olmuştur :)

16 yorum:

  1. Golden Rose marka rimel denememiştim ama denemekten zarar gelmez. teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir rimele benziyor elimdeki stok bitince alayım teşekkürler paylaşım için ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  3. Güzel durmuş ben hiç gr maskara denemedim daha :(

    YanıtlaSil
  4. Yakismis. Denemedim hiç bol volum veriyorsa deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  5. çok maskaraaaa olmuşsuun örümcek olmuşsuuuun :)

    YanıtlaSil
  6. kirpikler de uzunmuş ne güzel ;)

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir ürün max factörün de rimelleri güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yanıtlamamışım, evet beğendiğim rimelleri oldu. :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...