4 Mayıs 2016 Çarşamba

Kirpiklerime ve Kaşlarıma Nasıl Bakım Yapıyorum? Uzun, Dökülmeyen Kirpikler İçin


Herkese Merhaba, geri döndüm! :)
Bir süredir paylaşım yapmıyordum, blogdan uzak kaldım. Yorumları cevaplıyordum, sonra blogger'a dahi girmedim. Herkesin kendi içinde sıkıntılarının olduğu dönemler olur. Ben de o dönemden geçtim. Okuduğum şehirde pekte mutlu değildim ve içimde sıkıntılar vardı.  Biraz daha iyiyim paylaşım yapmaya başlayabilirim. :)

Kirpiklerime yaptığım bakımdan aslında kullandığım üründen bahsedeceğim. Kirpiklerim normalde de uzun ama bu ürünle daha güçlü olduklarını söyleyebilirim. Geçen sene farklı bir marka ama yine aynı içerikli bir tüp yine bitirmiştim. Çok faydasını görmüştüm. Ne zamandır kullanmıyordum. Özellikle bu kış-bahar mevsim geçişlerinde kirpiklerimin çok cansız olduğunu hissediyorum. Zaman zaman dökülmeler oluyor. Günlük rimel kullanan biriyim bu yüzden kirpiklerimi bu şekilde yağ ile beslemem gerek.

Ben badem yağını pek sevmiyorum. Kirpikleri daha çok sertleştiriyor. Bu da güzel bir görünüm vermiyor. Besliyor mu besliyor evet ama onun yerine içinde bir çok faydalı yağın bulunduğu bu ürünü kullanmak daha mantıklı ve daha faydalı.

Kirpiklerimi genelde kıvırıyorum. Bu şekilde bile besleyerek kirpiklerimi koruyorum.

Talya Kaş & Kirpik Serumu 
Kaş Kirpik Serumu

Ürünün Özellikleri:

İçeriğinde bulunan Hint, Jojoba, Isırgan, Tatlı Badem, Üzüm Çekirdeği ve Susam Yağı gibi doğal yağlar sayesinde kaş ve kirpiklerinizi onarır ve besler. Kaşların çok daha şekilli ve dolgun, kirpiklerin ise çok daha uzun ve kıvrımlı görünmesine yardımcı olur. Özel çift taraflı fırçası sayesinde hem kaş hem de kirpiklere kolayca uygulanır.

kaş kirpik serumu

Kirpiklerime Nasıl Kullanıyorum?

Gece gözlerim temiz haldeyken kirpik diplerime kadar fırçasıyla sürüyorum. O şekilde yatıyorum. Sabah normal yıkıyorum. Bir hafta düzenli yaptığınızda faydasını görüyorsunuz. Mesela kirpiklerimin arasından biri kopmuştu, kullandıktan 1 hafta içinde geri çıktığını gözlemledim. Kirpik diplerini beslediği için de kirpikleriniz de zamanla uzama görüyorsunuz.

Kaşlarıma Nasıl Kullanıyorum?

Ayrıca kaşlar için de diğer tarafını kullanıyorum. Kaşlarım düzgün açıkcası şekil verdiğimde daha sık ve güzel dursun diye kullanıyorum. Aralıkları doldurduğunu söyleyebilirim. 
Tek ürünle iki fayda görmüş oluyorsunuz. :)

Fiyat: 15 civarı

Bu ürünü gerçekten tavsiye edebilirim kirpiklerinizin daha canlı, güçlü ve uzun görünmesini istiyorsanız bakım yapmayı ihmal etmeyin. :)
Ürünü kullanan var mı? Sizin yaptığınız bir şey var mı?

37 yorum:

  1. Selam menfi. Ben de uzun zamandır yoktum bugün uzun bir aradan sonra ilk defa açtım bloggerı. Bahsettiğin ürüne zaman zaman benim de ihtiyacım olıyor. Rimel kirpiklerimi döküyor. Daha doğrusu temizleme esnasında kopuyorlar:( denemek istiyorum bunu umarım yarar:) teşekkürler bilgi için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet temizleme esnasında kopuyorlar. Bende bu yüzden hem güçlendirmek hem de bakım yapmak için bu ürünü kullanıyorum. İnşallah işe yarar, rica ederim :)

      Sil
    2. Nerde alabilirim bu ürünü

      Sil
    3. Nerden alabilirim bu ürünü

      Sil
  2. bende kullanmıştım iki sene önce çok güzel etki ediyor ama belirli aralıklarda devamlı kullanmayı gerektiren bi ürün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet etkisini 50-100 liralık ürünlere göre daha hızlı gösteriyor bence. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. İlk defa duydum bu ürünü. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. buna benzer bir şey kullanmıştım da baya oldu çok fayda da etmemişti şimdi başka bir şey kullanıyorum bakalım o nasıl olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün güzel ya seviyorum ben eğer o da işe yaramazsa bunu deneyebilirsin :)

      Sil
  5. Ben sadece hint yağı kullanıyorum kaşlarım için, epey yararını gördüm doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint yağı da faydalı badem yağına göre daha iyi sonuç veriyor :)

      Sil
  6. ben nedense hiç inanmıyordum bu ürünlere. ama senin zaten kaşın gözün kirpiğin maşallah. bi de bende deneyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim abla bi dene faydasını görürsün bence :)

      Sil
  7. Fiyatı çok uygun şeffaf bir rimel aldım. Daha sonra içini boşaltıp temizledim. Susam yağı doldurdum. Düzenli olarak kullanıyorum. Kendi kirpik ve kaşlarımda etkisini gördüm. Paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Faydasını görmen süper... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Canım şu sıra herkes baharla beraber geçiş dönemi yaşıyor sanırım bende çok sıkılıyorum bunalıyorum bedenime zor sığdığımı hissediyorum :S Umarım hepimiz daha iyi oluruz :) Bu ürünü ilk kez gördüm açıkçası ilgimi çekti sürekli ayrı şişelerden kaba döküp karıştırmaktan sıkılmıştım sevdim bunu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala atlatamadım galiba geri dönüş yapamıyorum :) Benim tavsiye edebileceğim bir ürün oldu kesinlikle

      Sil
  10. Hiç duymamıştım bu ürünü. Bende de zaman zaman dökülme problemi oluyor. Denemekte fayda var. Bilgilendirme için teşekkürler.. 😊 Sevgiyle kal.. 😘

    YanıtlaSil
  11. ben bunu denemedim ama birkaç kez badem yağı kullanmıştım. Gece yatmadan kullanılan ürünün daha çok faydası görülüyor, tavsiyen için teşekkürler:)
    blog keşif etkinliğinden geldim sizi çevrelere ekledim ve gfcden takipteyim bende beklerim sevgilerle!:')
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem yağından daha faydalı çünkü içinde farklı yağlarda var hoş geldin bu arada :)

      Sil
  12. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Çok faydalı bir paylaşım olmuş :)

    Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. En son bu yayına yorum yapmışım Ebru. Yine geldim :)
    Benim de ihtiyacım var bu tarz bir ürüne. Madem güzel diyorsun, denemeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
  15. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Selam bnde bugün eczacı bi bayanın yavsiyesi üzerine aldım ilk kez bu gün kullandım insallah ebru hanım dedınz gbi cıkar kirpiklerim cok azaldı faydası olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ben faydasını gördüm uzun bir süre siz de görürsünüz inşallah :)

      Sil
  17. Bnde aldım bügün kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm yorumlarınz süper dediniz gbi çıkar inşallah

    YanıtlaSil
  18. Benimde rimel sür sil yapmaktan döküldü baya bende arayış içindeydim fiyatı uygun gibi denemek istiyorum bakalım etki edicek mı? bir ürün gibi sizi de sayfama beklerim güzel bir blog ^^


    https://guzelliginikesfet.blogspot.com/2019/09/missha-brightening-eye-patch.html?m=1

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...