4 Eylül 2015 Cuma

Farmasi Çay Ağacı Yağı Yüz Kremi

Herkese Merhabaa :)
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir bugün yeni yazımla blogumu yalnız bırakmamak istedim. ^^
3-4 ay önce sanırım Farmasi'nin bu yüz kremini aldım. Daha çok kardeşimin yüzündeki sivilce problemleri için almıştık. Ve faydasını da gördü.
Benim yüzümde sivilce problemleri pek olmuyor. Ayda bir çıkıyor genelde. Bu çıkanlarda belirgin şekilde çıkıyor. Bende o çıkan sivilcelerimde kullandım.Ve 1-2 gün içinde geçirdi. Ayrıca cilt tipim Karma.
Daha çok geçirmesi değil, iz bırakmadan geçirmesi önemli ve hiç iz bırakmadı. Memnun kaldım.
Farmasi Çay Ağacı Yağı Yüz Kremi


Kremin özellikleri şöyle: Sorunlu ve yağlı ciltler için özel olarak geliştirilmiş Çay Ağacı Yüz Kremi, formülündeki ÇAy Ağacı Yağı sayesinde cilde anında nüfuz ederek derinlemesine nemlendirir. Lekelerin giderilmesine yardımcı olur. Sivilce ve siyah nokta oluşumunu engeller. Koruyucu bir bariyer oluşturarak cildinizi dış etkenlerden korur.

Farmasi Çay Ağacı Yağı Yüz Kremi

Ben daha çok bir sivilce çıktığında kullandım ama aslında normal yüz kremi olarak gün içinde değilde sabah ve akşam sürmek oluşumu engelliyor. Ayrıca kuru,normal, karma cilt tipleri kullanabilir.

Farmasi Çay Ağacı Yağı Yüz Kremi

Ben 15 tl'ye almıştım. Eylül ayı fiyatı yine 15 tl. Fakat Farmasi ürünleri fiyatlarını gerçekten artırdı. Benim 6-7 liraya aldığım peelingler, spreyler şuan çok artmış. Pek almayı düşünmüyorum artık sadece rimelimi alırım herhalde. :)

Siz bu kremi denediniz mi? Ya da Çay Ağacı Serisinden deneyiminiz oldu mu? :)
Bloguma abıne olmayı ve yorum yazmayı unutmayın, sevgiler ♥

12 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu GFC ve G+dan takibe aldım . Bana da takibe beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim hoşgeldin geri dönüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bu kremden bdnde kullandim ama tamamen cildimdd sivilcelenmekere sebep oldu hemde vayagi bi cikardi su an biraktim kullanmayi sivilceler gutmiyor bir turlu iz yapti neden

    YanıtlaSil
  4. Bende 4 gundur kullanıyorum. Sivilcelere çıkmaya başladı yuzude. Yağlı ciltliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir krem falan kullanıyor musunuz etki yapmış olabilir

      Sil
    2. Bende kullanıyorum bende de sivilce oldu .şişip batlıyor kendiliginden aldığım kişi dedi bu şekilde kendini dışa atacak ki geçsin dedi öyle midir sizce

      Sil
  5. Bende 4 gundur kullanıyorum bende de sivilce yaptı. Cilt tipine yağlı

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Zerotanin ilaç tedavisi gördüm sivilcelerim için. Tedavinin bitmesine son 15 günüm kaldı. Cildim çok yağlıydı bu ilaç sayesinde şuan kupkuru. Bu kremden kullanabilir miyim cilt tipime uygun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ilaç tedavisi gördüğünüz için tavsiye etmem doğru olmaz. Sevgiler

      Sil
    2. Sivilce izleri için kesin çözüm olan bir krem var mı tavsiye ettiğiniz?

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...