9 Nisan 2016 Cumartesi

Mini Avon Alışverişim, Neler Aldım? (Parfüm,Göz Kremi,El Kremi,Duş Jeli)



Herkese memleketimden Merhaba ♥ :)
Birkaç gündür yazı yazamadım vizelerim bitti Perşembe gecesi memleketime, aileme kavuştum. Bilgisayara yeni geçebildim ve bugün dışarıdayken mini kozmetik alışverişi yaptım. 
Kıyafet alışverişi de birkaç parça yaptım belki onu da paylaşabilirim. 
Sadece yorumlara cevap verebildim, hiç blogları da gezemedim yoksa buralardayım. ^-^
Bakalım neler almışım? :)

Avon Ultra Sexy Edt Parfüm 50 ml
(Çiçeksi-Meyveli)

Özellikleri:
Avon şimdiye kadarki en seksi parfümü, Ultra Sexy Kadın EDT'yi sunar. Baştan çıkarıcı meyveler ve cazibeli çiçeklerin altın amberle buluşmasıyla canlı ve heyecanlı hissedeceksin. Çiçeksi, meyveli ve odunsu notalara sahip parfüm aynı zamanda afrodizyak etkilidir ve çıkarılabilir dantel kurdelasıyla gelir.

Parfümümü değişmek istiyordum aklıma herhangi bir şey yoktu. Sadece yaza daha uygun çiçeksi-meyveli bir koku istiyordum. Bugün dedi bir Avon'a bakayım hoşuma giden olursa alayım. Ultra Sexy aklımda olanlardan biriydi. Canlı olarak koklayınca daha hoşuma gitti. Henüz kalıcılığı hakkında pek bir fikrim yok. Bu tene göre bile değişebiliyor. Kokusu tatlılığını hissediyorsunuz ama kokladıkça alt notalardan gelen çiçeksiliği hissedebiliyorum. Bu tarz kokuları sevenler varsa gidip bi koklamalarını, testerlarını hatta parfümü direk almalarını tavsiye ederim. Şişesi de çok cici :)

Avon Ultra Sexy Duş Jeli 125 ml

Özellikleri:
Ultra Sexy Duş Jeli'nin baştan çıkarıcı meyveler ve cazibeli çiçeklerin altın amberle buluşması sayesinde canlı ve heyecanlı hissedeceksin. Hoş kokulu duş jeli cildinizi yumuşak hisli bırakmaya ve tüm vücudunuzu lüks bir şekilde temizlemeye yardım eder.

Parfümün yanında duş jeli hediyeydi. Benim için çok güzel oldu. Şu sıralar Mart Favorilerim yazımda paylaştığım Madame Coco Duş Jeli'ni kullanıyorum. En kısa zamanda deneyeceğim. Kokusu parfümle birebir. Mutlaka yorumumu paylaşırım. :)

Outspoken Party by Fergie Vücut Losyonu 150 ml

Özellikleri:

Ateşli şakayık, sulu frambuaz ve duyulara hitap eden sandal ağacının heyecanlandırıcı karışımı ile yumuşacık tene sahip ol.

Bu vücut losyonlarını genelde el kremi olarak kullanıyorum. Dışarıdayken sürekli çıkarır sürerim. Özellikle nemlendirmek için kullanmaktan çok ellerim güzel koksun diye sürüyorum. :D Bu parfümün kendisi de çok güzel. Yine çiçeksi-meyveli bir parfüm. Bu vücut losyonuna da bu yüzden direk elim gitti. :) Uzun bir süre elimden düşüremeyeceğim kremlerimden olacak.

Avon Anew Clinical Eye Lift - İkili Göz Çevresi Bakım Sistemi

Özellikleri:

Kullanımı: Jeli göz kapaklarına, kaş kemiği bölgesine ve kaş üstü bölgesine günde iki kez uygulayınız. Kremi göz altı bölgesine ve gözlerinizin dış köşe kısımlarına uygulayınız. Tüm yaşlar için uygundur. Devrim yaratan çift etkili formülü ile sadece 7 günde göz çevresinin daha sıkı ve toparlanmış görünmesine yardım eder.

Bu kremi de annem için aldım. Göz kremi kullanmaya henüz başlamadım pek bir sorunum yok bu yüzden annem denesin istedim. Eğer memnun kalırsa yorumlarını mutlaka yazacağım. Kullananlar varsa yorumda yazarsa sevinirim. :)

Benim aldıklarım bu kadardı. Kullandığınız ürünler var mı? 
Yorumlarınızı bekliyorum :)

31 yorum:

  1. Harikasin eskiden tatil kollardik biz de memlekete gidicez diye bilirim tadını:)))
    Alışveriş te güzel olmuş ben de şu ara kataloğuna bakıyordum bir iki siparişim oldu hatta ama parfüme karar veremiyorum:)))
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. Ben de farklı bur parfüm arayisindayim. Avon femme için iyi şeyler duydum ve aldım hoşuma da gitti. Ama bunu çok merak ettim. Güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  3. Mutlulukla kullan :)) Göz kremini merak ettim, umarım annen memnun kalır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Memnun kalırsa yorumlarımı yazacağım :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Outspoken parfümün kokusuna bayılmıştım, Party versiyonunu da merak ettim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel sıradaki parfümlerimden biri olacak galiba :) Teşekkür ederim benden de sevgiler :x

      Sil
  6. İyi Günlerde Kullanın :))
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Hiçbirini kullanmadim ama göz kremini merak ettim.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  9. farfümün rengi ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
  10. bu parfümün kokusu ve ambalajı çok güzel ya çok beğeniyorum bunu, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm kullanmayı çok seviyorum sürekli sabit kalamam ve buna bayıldım :)

      Sil
  11. Güle güle kullanın Avon markasını çok severim :)

    YanıtlaSil
  12. avon parfüm
    burdan belirttiğin ürünlerin oylamalarına baktım yazınız ile uyumlu sonuçlar bulunuyor.

    YanıtlaSil
  13. Canım bende ultra sexy parfümü almak istiyorum ama çok kararsızım kalıcılıgı ve kokusu hakkında bana bilgi verir misi. Sıktıgında herkesçe fark edilir bir koku mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenmiştim geçen gün hatta kokladım satan bir yerde özledim gibi ama şuan başka kullanıyorum. :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...