1 Nisan 2016 Cuma

Haftanın Blogu Kim Seçildi?


Herkese Merhaba Hayırlı Cumalar :)
Yarın vizelerim başlıyor fırsat buldukça paylaşım yapacağım. Umarım iyi geçer hepsi ^-^
Bu hafta severek yorumlarına cevap verdiğim, blogunu okuduğum, sevdiğim bir blogu seçtim.


Kozmetik, Alışveriş, kendi kişisel yazılarının bulunduğu Bal'ın kokusu ile keşif etkinlikleri sayesinde tanıştım. İyi ki tanımışım :)
Dukan diyetini bilenler varsa onunla ilgili paylaşımlarda yapıyor. 
Geçenlerde zorla mim yaptırdım ona da bakabilirsiniz :D
Ayrıca artık hoş geldin yazısı paylaşıyormuşuz galiba dimi? 


Bu etkinliği gerçekten sevdim o yüzden düzenli her Cuma değişiyorum. Aklıma olan bloglar var onları da paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 
Seçtiğim bloga Menfi'den geldim diyerek selam bırakmayı unutmayın,takipleşin :)
Biraz kısacık yazdım ama çizim yapmam lazım Ebru kaçsın olur mu?
Haftaya hangi güzel blog olacak? :)


20 yorum:

  1. Blog seçimin çok güzel olmuş gerçekten, kendisini bu hafta takibe almıştım. :) Vizelerinde sana başarılar diliyorum. Nitekim aynı stres şu an benim üstüme de çöktü. :D

    YanıtlaSil
  2. ben de severek takip ediyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. Vizelerinde başarılar dilerim. Haftanın bloğunu takip ediyordum zaten gelmişken yine bir uğrayayım :))

    YanıtlaSil
  4. Vizelerde başarılar umarım iyi geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah iyi geçer ve memleketime hemen giderim :)

      Sil
  5. tatliş birini seçmişsin. çok iyi çiz taam mıııı :)

    YanıtlaSil
  6. Balın Kokusu!nu takipteyiz, seçimlerin çok canti Menfi! teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Severek takip ettigim bir blog. Dukan yazilari da çok bilgilendirici gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. cok tesekkur ederım menfım :) amelıyat gunumde yazdıgından dolayı daha yenı gelebıldım pc basına :) o kadar mutlu oldum kııı :9 yorum yapan herkese de cok tesekkur ederım ayrıca :) bıraz mola verdık ama ben dondum buralara umarım sende en kısa surede guzel vıze notlarıyla gelırsın =) kocaman başarılarrrr :)

    YanıtlaSil
  9. Bal'ın kokusunu takipteyim. Güzel bir seçim olmuş :-*

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...