20 Temmuz 2015 Pazartesi

Farmasi Günlük Canlandırıcı Tonik - Favori Toniğim! ♥

Herkese Merhaba! :)
Blogumu nasıl özledim, bayram tatili, tercih zamanı derken ihmal ettim çok özür dilerim ^^
Yazılarımı yazmaya devam edebilirim artık ve yakın zamanlarda bir çekiliş yapabilirim :)
Farmasi Günlük Canlandırıcı Tonik

Bugün benim severek kullandığım hatta zaman zaman onunla yüzümü silmezsem rahat edemediğim toniğim Farmasi Canlandırıcı Tonik! :)


Sanırım 4-5 aydır var bende 150 ml ve hala bitmedi. Toniğin en güzel yanlarından biri de  günlük kullanılabilir olması ve canlandırıcı özellikte olmasına rağmen gayet güzel de temizleyip, nemlendirmesi. 

Eğer yüzünüzde makyaj kalıntılarının kaldığını hissediyorsanız ya da makyajımı temizledikten sonra rahat edemiyorum diyorsanız bu tonikle yüzünüzü makyaj pedi yardımıyla sildiğinizde onları da temizliyor.
Farmasi Günlük Canlandırıcı Tonik

Karma / Yağlı cilt tipindeyseniz gün içerisinde yağlı hissediyorsanız yine tonikle temizlediğimde daha nemli ve temiz duruyor. 

Ayrıca mis gibi bir kokusu var ve yüzü yumuşacık yapıyor :)

Günlük tonik arıyorum derseniz ya da gün içinde yüzüm yağlanıyor rahatsız oluyorum diyenlere benim önerim favori toniğim :)
Farmasi kataloglarından, danışmanlarından satın alabilirsiniz ben kendim aldım. (Temmuz ayı fiyatı 8.90 tl.)
(Görüşlerim bana aittir tanıtım yazısı değildir.)

Sizin favori  günlük toniğiniz nedir? Bu ürünü kullandınız mı?
Bloguma abone olmayı ve bana yorum yazmayı unutmayın, sevgiler :)


1 yorum:

  1. Yazı için tesekkurler.kimse Farması ürünlerinden mahrum kalmamalı. Hediyeli üyelik kampanyamizdan yararlanmak için 05533668818

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...