4 Temmuz 2019 Perşembe

Kısa Yoldan Akne Tedavisi Procsin Çay Ağacı Krem

Herkese selam! Procsin Çay Ağacı Krem yorumları, akne sorunu olan, çay ağacının faydalarından yararlanmak isteyenler bu başlıkta toplanıyor. :) Procsin çay ağacı krem nasıl kullanılır, çay ağacı serisi nedir bunları konuşacağız.

(UYARI: Doktor veya bu konuda üstün bilgisi olan birisi değilim, görüşlerim kendi kullanım deneyimlerimdir, sorumluluk kabul etmiyorum.)

Procsin Çay Ağacı Krem benim kendi kullandığım ve çok sevdiğim akne kremi. Sivilce problemi yaşamasam da zaman zaman akne problemi yaşıyorum. Aknelerimi sıkmak yerine uyguladığım bazı tüyolar var. Ama bunlardan önce çay ağacı yağı ne işe yarar bunlardan bahsetmek istiyorum.

Çay Ağacı Yağı: Tam olarak akne ve sivilce düşmanı! Düzenli kullanımda izlere iyi geldiği söyleniyor. Antibakteriyel özellik göstererek vücudumuza girebilecek virüs ve bakterilerden koruyor. 


Procsin Çay Ağacı Krem içerik olarak çay ağacı bulunduruyor. Bu sayeden oluşan aknelerle savaşıyor. Ayrıca sadece yüzde değil tüm vücutta kullanılmasıyla her yerde etkili diyebiliriz. Düzenli kullanım sonucunda etki sağlayacağını vaadediyor. Kendi kullanım sonucumda da Procsin çay ağacı kremden kısa vaadede etki gördüm.

Procsin Çay Ağacı Krem Nasıl Kullanılır?

Çay ağacı serisi olarak çıkarılan Procsin Çay Ağacı Krem güneş ışığına maruz kalmadığınız sürece gün içerisinde sürülebilir. Ben genellikle gece yatmadan önce ya da evdeysem gün içerisinde sürerek kullanıyorum. Akne çıkan bölgeye düzenli olarak uyguluyorum. 2 gün içerisinde akne çıkan bölge kuruyor. Procsin Çay Ağacı Krem hem tek başına hem de diğer çay ağacı serisiyle birlikte kullanarak etki görebilirsiniz.

Kullanmak isteyenlere tavsiye ederim. Güzel kalın. :)

6 yorum:

  1. ben yağı ile beraber kullanıyorum sivilce çıkınca ve çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
  2. Çay ağacı yağı benim de sivilceler için en etkili bulduğum içeriklerden. Procsin'in ürünlerini denemedim ama aklımda olsun! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Procsin ürünleri içerikleri temiz ve uygun fiyatlı ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmıyor. :)

      Sil
  3. heeey seni görmek çok güzel oleeey :) dön tabi yaa blogunaa ne güzel oluur. instadan seni hep izliyom bakıyom. her şeyin güzel gidiyoooo blogun da öyle olsuuun :)

    YanıtlaSil
  4. Blogun tadı hiçbir yerde yok Deep dönücem çok özlemişim :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...