12 Mart 2020 Perşembe

Loreal Elseve Turunculaşma Karşıtı Mor Şampuan | Sarı ve Gri Saçlar Buraya!

Sarı ve gri saçların turunculuklardan kurtarıcısı Mor Şampuan nedir, Mor Şampuan kimler kullanmalıdır, Mor Şampuan nasıl kullanılır? Loreal Elseve Turunculaşma Karşıtı Mor Şampuan Yorumları.




Herkese Selam! :)

Yaz geliyor ve saç tonlarını açmak biraz daha sarılara kaçmak isteyenler için sarı tonlardaki turuncu yansımalar maalesef sorun haline geliyor. Bir süredir sarı saç kullanıcısı olarak turunculaşmalardan ben de muzdaripim. Özellikle 9 ve 10 numara tonlarındaki boyaları kullananlarda yıkamalardan vs renk değişimleri oluyor. Bazen saça cila ile bazen de mor şampuan ile renk eski haline dönüştürülebiliyor. 
Şunu söylemekte fayda var Mor Şampuanların çoğu genelde saça küllülük veriyor. 

Mor Şampuan Nedir?

Mor Şampuanın içerisindeki  mor renklendiriciler karşıt tonları nötrelize ediyor. Bu sayede saçtaki istenmeyen turunculukları ve dorelikleri nötrlüyor.


Mor Şampuan Nasıl Kullanılır?

Benim saç tonum açık olduğu için genelde çok bekletmiyorum, 2-3 dakika bekletip yıkıyorum. Saç tonunuza göre gözlemleyerek en fazla 5 dakika bekletilir ve ardından durulanır. 

Farklı markaların mor şampuanları mevcut fakat ben şuan her yerde bulabileceğimiz ve uygun fiyatlı Loreal Elseve Turunculaşma Karşıtı Mor Şampuan'ı kullanıyorum. 

Eğer sarı tonda dorelik seviyorsanız kullanmamanızı öneririm. 
Özellikle platin, küllü sarı tonlarını sevenler için kurtarıcı bir şampuan. Dore yansımaları ve turunculuklara anında etki gösteriyor.

Bazı diğer şampuanlar tırnaklarda mor renkler bırakırken Loreal Elseve Mor Şampuan neredeyse bırakmıyor. Elleri yıkadıktan sonra geçiyor. 

NOT: Eğer saçınız çok açık bir tonda sarı ise çok bekletmeyin, istenmeyen grilikler ile karşılaşabilirsiniz. 1-2 dakika bekletip hemen yıkayın.

Mor Şampuan
Mor Şampuan Kullanımı Öncesi ve Sonrası

2 yorum:

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...