27 Mart 2020 Cuma

Geleceğe Kendinize Mail Atın :) FutureMe

Herkese Selam :)
Günleriniz nasıl geçiyor? Umarım iyi geçiyordur, bu kötü günleri geride bırakabileceğimiz zamanlar çabucak gelsin.
Bir site keşfettim gelecek bir zaman ayarlayıp kendinize mail atıyorsunuz. İster 1 yıl, ister 3 yıl, ister 5 yıl ya da kendin belirlediğiniz bir tarih seçip o güne ayarlayabiliyorsunuz. 

futureme sitesi

Ben 1 yıl sonrasını seçip kendime güzel dilekler yazdım. Mailimde onay verip tıkladım. 27 Mart 2021'de bana otomatik gelecek mailim. Bu ücretsiz bir sitedir fakat işlemler sonrasında premium yapabilme seçeneği var onunla neler yapılıyor bilmiyorum. Ben ücretsiz attım. :)

Linke tıklayabilirsiniz:

2 dakikalık bir işlemle halledebilirsiniz. İsterseniz premium seçeneği ile sevdiklerinize yollayabilirsiniz.

Siz gelecekte kendinize neler yazardınız?

8 yorum:

  1. Onaylama geldiyse olmuştur beni de oraya yönlendirdi ben seçmedim preimum seçeneğini. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş hemen yaptım kesin unutup şaşıracağım :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa deneyeyim bende. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. heeey oley yaa saoool bunu da duyurayım herkesler öğrensiin. takma kafana gününü gün et derdiim :) the oa ilk sezonu izledim, son bölümün son 15 dakkasına hayran kaldııım :) bugünlerde de ikinciyi izliyodum, ne hoş tesadüf olmuuş :) bugün why women kill adlı diziye başlayıp bitirdim, çok eğlenceliiiii :)

    YanıtlaSil
  5. deneyelim bakalım , bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...