16 Nisan 2020 Perşembe

Youtube Yemek Kanalım ve İnstagram Yemek Sayfam :) @NEFİSANNECAFE

Herkese Merhaba :)
Karantina sürecinde mutfaktan ayrılabilen var mı? Birçoğumuz yeni tarifler, yeni yemekler yapmaya başladık. Özellikle normal zamanda vakti olmayanlar için aslında güzel bir deneme süreci oldu. :)
Ben de normalde yemek yapmayı seven biriyim. Annemle birlikte bu karantina sürecinde sürekli ne yapsak düşüncesinde girmiştik. Dedik neden bi sayfa açmıyoruz, ne kaybedeceğiz. İlla bir beklenti içerisine girmeye gerek yok. :)



İnstagram sayfası açtık. Şuan yeni yeni paylaşıyoruz. Bazılarını ben yapıyorum, bazılarını annem yapıyor. İsim süreci gerçekten çok zor. Yabancı bir isim olsun istemedik. Yoksa yummy mummy yapalım diyordum iyi ki olmamış :D

Nefis Anne Cafe'ye karar verdik. İnstagram sayfamıza şuradan ulaşabilirsiniz. :)

Youtube'a da çektiğimiz kısa yemek videolarını yüklemek için açtık. Kanalımıza desteklerinizi bekliyorum. :) Yapmayı ve yemeyi en sevdiğim pratik bir Kremalı Körili Tavuk tarifim:


İnstagram sayfamıza ve Youtube kanalımıza göz atarsanız sevinirim. :) 

4 yorum:

  1. Selam emeklerinize sağlık. Bu arada kanalınıza abone oldum ve yorum attım videonuza. sizlere başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. heeeey saaaaol özellikle yemek için köriliiiii tavuk tavuk en sık yediğim şey denerim bunu daaa :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...