28 Nisan 2020 Salı

KAT KAT GÜLLAÇ TARİFİ 💖 / @NEFİSANNECAFE

Herkese seelaaamm :)
İnsanlar ikiye ayrılır: Güllaç sevenler ve sevmeyenler 😀 Ben de sevmeyen ön yargılı olan taraftaydım.Ramazan ayının meşhur tatlısı Güllaç Tarifim videolu şekilde izleyebilirsiniz. Ben de önyargılıydım ve hiç yememiştim. Tadı muhallebi gibi gerçekten tavsiye ederim. Siz seven tarafta mısınız yoksa sevmeyen mii? 😍




⭐Malzemeler
1 litre süt
300 gram güllaç yaprakları
2 buçuk su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
150 gram ceviz veya fındık
Üzeri için Nar, Çilek vs.

⭐Yapılışı
İlk önce 1 litre sütü ve şekeri karıştırıp ocakta 5 dakika kaynatalım. Kaynayan sütümüzün içine sıcakken1 paket vanilya ekleyelim, karıştıralım. Hafif ılımaya bırakalım. Güllaç yapraklarını bir tepsi veya borcama tek kat koyalım, üzerine sütümüzü dökelim. Cevizini de hafif aralara serpiştirelim. Yine diğer yaprağa geçelim. Yaprak-Süt-Ceviz şeklinde her katı yapıp en üst kata yaprak koyup sütü gezdirelim. İstediğiniz şekilde süsleyin. Afiyet olsuuun 💖💖


15 yorum:

  1. Güllaçı çok severim, hem kolay hem de çok lezzetlidir :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde önceki gün yapmıştık. :) Çilekli denememiştim, çok lezzetli görünüyor. Bir dahaki sefere sizin tarifinizi deneyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çilekle çok güzel oldu. Afiyet olsun size de teşekkür ederiiim. :))

      Sil
  3. Denemek üzere not aldım bende. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Tasarım çok güzel olmuş .

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli duruyor.Tarif için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. İnanılmaz güzel gözüküyor :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Güllaç çok sevmem ama çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim ben de yememiştim sevdim. :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...