26 Nisan 2020 Pazar

BURÇAK SARMASI TARİFİ / @NEFİSANNECAFE

Herkese Selaaammm :)
Pazar günü miskinliğiyle uyanıp (sanki diğer günler farklı gibi)  İnstagram sayfamda paylaştığım iftardan sonra iyi gidecek hafif bir tatlı tarifiyle geldim. 😋😋  
BURÇAK SARMASI.

Öncelikle yemek sayfam şurada: https://www.instagram.com/nefisannecafe/
Blogumu zaman zaman ihmal ediyorum ama asla bırakamıyorum. Eski blogger arkadaşlar nerede hiç bilmiyorum. İnstagram ve youtube bu kadar aktif olmadan önce buralar daha eğlenceliydi. 😐 Buralarda olanlar kendilerini belli etsiiin :)
Bu kadar dram yeterli hemen Burçak Sarması tarifine geçelim 🍰


Burçak Sarması Tarifi

⭐Muhallebisi:
1 litre süt
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 paket vanilya
50 g margarin

⭐Alt taban için: 1 paket burçak bisküvi

⭐Ara katman:
1 su bardağı süt
1 paket kremşanti
Ceviz
Tarçın


⭐Muhallebisi için: Süt un şekeri karıştırıp 5 dk kadar kaynatıyoruz vanilya ve margarini ekleyip altını kapatıyoruz. Mikserle ılıyana kadar ara ara çırparak pürüzsüz hale getiriyoruz.
⭐Taban: 1 paket bisküviyi rondodan geçirip fırın tepsisine yayarak yerleştiriyoruz. Üzerine muhallebimizi döküp yayıyoruz. Soğuduktan sonra buzdolabına kaldırıp 3-4 saat dinlendiriyoruz.
⭐Ara katman: Kremşantiyi 1 bardak sütle çırparak hazır hale getiriyoruz. Dolaptan çıkardığımız muhallebinin üstüne yayıyoruz. Bu şekilde 1 gece bekletelim. (Vakit yoksa da 3-4 saat olur) Üzerine ceviz ve biraz da tarçın serpiyoruz. Dilimleyip dilimleri ikiye katlıyoruz. Afiyet olsuuunnn. :)


8 yorum:

  1. Ara katmana krem şanti olmadan deneyebilirim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. bunu hiç duymadım :) kadayıflı muhallebi gibi. yazayım blogda da herkes duysun :) eski blogculardan kimleri arıyon sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Deep çok iyi olur :) Valla senin yorumlarını görmek beni çok mutlu ediyor. Eski etkileşim olsa keşke yine bloglarda hiç bırakmam :(

      Sil
  3. Bu tatlıya bayılıyorum :D Altına bazen bisküvi yerine kadayıf koyuyoruz, her şekilde mükemmel sadece bizimkiler cevizsiz yemek zorunda kalıyor, kuru cevizi pek sevmiyorum :D Şimdi yapasım geldi. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evettt öyle de çok güzel oluyor kadayıflı muhallebi :) Çok teşekkür ederiimm :)

      Sil
  4. Burçak bisküvi sütlü tatlılara çok yakışıyor. Bunu yapmadım ama benim de burçaklı başka bir tarifim var. Yiyen herkes çok seviyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bisküvili muhallebili tatlıları çok severim :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...