25 Nisan 2020 Cumartesi

RAMAZAN İFTAR MENÜSÜ 2.GÜN / @NEFİSANNECAFE

    Herkese Merhabaaa :)
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum. Nasıl geçiyor günleriniz? İnstagram sayfama ağırlık verdiğim için burayı ihmal ediyorum. :(
 İftar vakti yaklaştıkça ne yapsam derdine son veriyoruz çünkü yeni açtığım instagram sayfamda bir sorun olmadıkça günlük menüler paylaşacağım:)
Ramazan iftar menüsü 2.gün ile devam edeceğim. İnstagram sayfamı takip ederek bana destek olabilirsiniz. Detaylı bilgiler ve diğer tarifler instagram sayfamda :) https://www.instagram.com/nefisannecafe/



İşte Ramazan İftar Menüsü 2.Gün: 


-Mercimek Çorbası
-Tavuk Şiş
-Pirinç Pilavı
-Çoban Salatası
-Magnolia Tatlısı

Tavuk Şiş Tarifi: 
(Kişi başı 2 adet toplam 12 adet) 
⭐ Malzemeler

3 adet tavuk göğsü

Domates, Yeşil biber
Marine için: 3 yemek kaşığı sıvıyağı, 3 diş sarımsak, 2 yemek kaşığı salça, baharatlar (pulbiber, karabiber, kekik, kimyon, tavuk baharatı çeşnisi, tuz.
⭐Yapılışı
Tavuk göğüslerini küp şeklinde doğrayalım boyutu ne çok küçük ne de büyük olmasın. Marinemizi hazırlamak için tüm malzemeleri karıştıralım. Salçayı çok azıcık su ile açıp ekleyin. Tavukları marine hazırladığımız kaba koyup, yaklaşık 1 saat bekletin. Sosu çeksin. Tavukları çıkarın şişlere dizin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri kızarana kadar yaklaşık 25-30 dakika pişirelim. Afiyet olsun 🌸🌸

6 yorum:

  1. Ben magnolia tatlısını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şuradan tarifime ulaşabilirsiniz. :) https://www.instagram.com/p/B_XNGStnNek/

      Sil
  2. of of annenle sen aştınız kendinizi çoktan hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim menü bu olabilir. Tavuk, pirinç pilavı ve salata. Üstüne sütlü tatlı. Ellerine sağlık hepsi çok lezzetli görünüyor :-)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok severim çok teşekkür ederim instagram sayfama ve youtube kanalıma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...