16 Mart 2020 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Kapatıcı: Beaulis Close İt Kapatıcı


Herkese selam :)
Uygun fiyatlı, çizgilere dolmayan, günlük kullanıma uygun ama kapatıcılığı iyi olan, dağılımı kolay bir kapatıcı arayışında olanlara öneriyle geldim. Beaulis Close İt Kapatıcı!


Yüz makyajı yapmayı sevmiyorum. Günlük hayatımda asla fondöten, bb, cc vs kullanmıyorum. Uykusuz kaldığım dönemlerde yalnızca göz altlarımı bazen kapatıyorum. Yüz makyajında yalnızca zaman zaman highlighter kullanıyorum.
Bazı zamanlar akne problemim olabiliyor bunlarda tek tük çıktığında benim yardımcım kapatıcılar oluyor. Kızarık görüntüden rahatsız oluyorum özellikle beyaz tenli olanlar bilir direk ben burdayım der. :)
Benim kullandığım kapatıcım uzun süredir gratislerde satılan Beaulis Close İt Kapatıcı.

Beaulis Close İt Kapatıcı Ürün Özellikleri: 

- Kapatıcı kusurları kapatıp, renk eşitsizliklerini dengeler.
- İnce çizgi görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
- Kremsi ve saten bitişli yapısı vardır.
- 4 ayrı ton seçeneği mevcut. ( Sand, Light Beige, Porcelain, Pale Almond)

Ben beyaz tenli olduğum için 135 Light Beige rengini seçmiştim. Kapatıcı seçerken fondöteninizin bir tık açık rengini seçmeniz gerekir. İlk fotoğrafta ışıktan dolayı daha koyu çıkmış ama asıl rengi aşağıdaki gibi


Fırçasının uygulaması geniş olduğu için çabucak uygulayabiliyorum.


Gratis'te indirimdeyken 10 TL'ye almıştım. Uygun fiyatlı ve beğendiğiniz kapatıcı önerileri neler? Bana yazarsanız sevinirim. :)

4 yorum:

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...