5 Mayıs 2020 Salı

FİLM MEYDAN OKUMASI ETKİNLİĞİ

Herkese seelaamm :) Sonunda blogların yeniden katılım sağlayabileceği güzel bir etkinlik ile geldiiim. Karantina sürecinde bol bol dizi, film izledik. Şimdi bunları paylaşma zamanıııı! Sevgili Şule Uzundere Blog etkinliği başlattı ben de katılmak istedim. Katılmak isteyenler katılsııınn :)


1. En az sevdiğiniz film hangisi?
Sinemada izlemiştim merak edip olmasa da olurmuş demiştim Ölüm günün kutlu olsun

2. En son izlediğiniz film hangisi?
Extraction izledim. Marvel'in Thor'u oynuyor. :)

3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?
Jason Statham olabilir, çoğu filmleri kaliteli.

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
Korku Seansı😶

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
Aslında bir çok film var. Ama yakın zamandan geçen gün izlediğim 7.Koğuş. Cidden ağlayarak izledim.

6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
Komedi çok ince bir çizgi olursa oluyor olmazsa çöp. :(  Cidden çok düşündüm hangisi diye bulamadım. Ama Şafak Sezer'in 2013 yapımı G.D.O Karakedi aşırı aşırı güldüğüm bir filmdi :D

7. Sizi mutlu eden bir film seçin.
İron Man. Kendimi mükemmel bir mühendis gibi hissettiriyor. :) Başka
Harry Potter olabilir farklı bir dünya.

8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.
Verdiğim paraya ve zamana acıdığım Baba Parası aşırı kötüydü, aşırıııı. Gülmeden bir komedi filmi izledim.

9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.
Ay buraya Recep İvedik yazmamak için kendimi zor tutuyorum maalesef :D
-Ghajini- 

10. En sevdiğiniz yönetmen kim?
Birçok film, dizi izlerim ama bu konularda kötüyüm. :( Ama Peter Jackson diyebilirim.

11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?
Yerimde rahat edeyim de hepsinde izlerim 😀

12. En sevdiğiniz animasyon hangisi?
Yukarı Bak :)
13. En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?
Kitabını okumadım ama Aynı Yıldızın Altında kitaptan uyarlama güzeldi, Uyumsuz serisi de olabilir.

14. En sevdiğiniz film repliği hangisi?
Seni 3000 kez seviyorum..


15. En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi?
Çok fazla bilim kurgu filmleri izledim. Avengers serisi, Star Wars serisi , Harry Potter demeyeceğim daha çok fantastik onlar benim için daha uzay vs. ile ilgili bir film seçiyorum. :)
-HAYAT-

16. Bu sene, şimdiye kadar, izlediğiniz en iyi film hangisi?
Bu sene hımmm.. 

17. Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?
Avengers End Game ağlayarak yazıyorum :(

18. Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.
Bataklığın Sessizliği oldu. La casa de papel'den sevdiğimiz Berlin baş roldeydi ama filmi anlayamadım, çok durgun geldi.

19. Favori aktörünüz?


20. Favori aktristiniz?


21. Sizce en çok abartılan film hangisi?
Genel olarak sosyal medya fenomenlerinin çıkardığı filmler.. :(

22. Sizce en az kıymeti bilinmiş film hangisi?
Nefesini Tut. İzlemeyenler için aşırı güzel gerilim filmi.

23. En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?
İron Man

24. Favori belgeseliniz?
Çok belgeselci değilim maaleseff ama Gezegenimiz.

25. Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
The Platform. Netflix'de yayınlanan baya da gırgırı yapılan ve beğenilmeyen film. Ama ben konu olarak gerçekten beğendim. Evet mide bulandırıcıydı biraz ama konuya bakarsak mesaj netti.

26. Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
Recep İvedik serisi :D

27. En sevdiğiniz klasik film hangisi?
Klasik derken yani herkes tarafından bilinen mi? Hızlı ve Öfkeli.

28. En güzel film müzikleri hangisindeydi?
Şey dermişim.. Müslüm 😀

29. Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi?
-

30. En sevdiğiniz film hangisi?
Bunu seçmek çok zordu boş bırakıyorum :(

31. En kısa zamanda izlemek istediğiniz film hangisi?
6 Underground listeme kaydettim hala izlicem.

15 yorum:

  1. Yaa kesinlikle komedi filmi düşündüm, düşündüm bulamadım. Çöp çoğu. Kesinlikleee bayılıyorum :) Teşekkür ederim yorumun için

    YanıtlaSil
  2. keyifliydi cevaplarııın. tımıms yaparım ben de bugün. ilk soruyu yanlış cevaplamışsın herhalde bir daha oku bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha deeeppp cidden en sevdiğim diye okumuşuuumm :D Hemen geliyoruuumm

      Sil
  3. Bede bu mim i yapmıştım fakat sen bi anda yapmışsın :) Güzel seçimler ve güzel filmler. Aralarında da izlemediklerim var bi göz atarım onlara sonra ;)

    YanıtlaSil
  4. daptım şimdi mimiiiii, thenk yuuuuu :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba takipteyim sizi :)) ben de yaptım bir film listesi

    YanıtlaSil
  6. Etkinliğe katıldığın için teşekkürler :-)

    Etkinlik görseli çok hoş olmuş. Keşke önce görseydim, etkinliğin resmi görseli yapardık :-)

    Jason Statham'ı ben de çok seviyorum. Hatta bu listeyi ilk kez yaptığımda ben de onun adını yazmıştım.

    Selçuk Aydemir'in işlerini severim ama Baba Parası'nın olmadığı fragmanından bile belliydi. Yine de yeni projelerini merakla bekliyorum.

    Avengers End Game'i henüz izlemedim. Marvel filmlerini sevdiğim için seriye ve birçok oyuncuya veda etmek zor geliyor. Uygun ruh halini bulunca izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- Ne demek rica ederim etkinlik görselini alabilirsin :)
      2- Ben de Baba Parasında oyuncuların çoğunu beğendiğim için gitmiştim, hüsran çıktı.
      3- End Game'i sinemada çıkar çıkmaz gitmiştim, filmden ağlayarak çıktım :(

      Sil
  7. Bataklığın Sessizliği konusunda düşüncelerimiz aynı ama ben Ölüm Günün Kutlu Olsun'u sevmiştim zira aynı gün tekrarı temasını seviyorum. Yukarı Bak çok tatlı bir animasyondu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ölüm günün kutlu olsun fragmanda daha etkilemişti ama sinemada aynı tadı bulamadım nedense. :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...