13 Mayıs 2020 Çarşamba

DIŞARIDA TEK DİLİMİ 15 LİRA MİLFÖY PASTA TARİFİM 🍓💯


Herkese selaaammm :) Gün geçmesin ki bir karantina günü daha tatlısız geçmeyelim.. Yine dayanamadım, hayır yapmayacağım, karantinadan olduğum gibi çıkacağım dedim ama yemek sayfası açtığım için tatlısız duramadım :D Milföy Pasta yaptım!! :)



Başlığımda da olduğu gibi dışarıda tek dilimi 15 ira olan müthiş bir Milföy Pasta yaptım. Gerçekten de tek bir dilimini 15 liraya satıyorlar. Ben daha az bir maliyetle 12-13 dilim milföy pasta yaptım. :) Milföy Pasta’yı daha önce yemeyenler mutlaka denemesini tavsiye ediyorum. Çıtır çıtır katları, krema dolgusu, pudra şekeri, ara katmanlarında çilekleri müthiş bir lezzet. 3 katlı olmasına rağmen kesmiyor da. Hemen hazırlayıp, milföy pastayı yiyebilirsiniz.

İnstagram sayfamda https://www.instagram.com/nefisannecafe/ birçok farklı tariflerimiz var. Mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim, beni takip ederseniz sevinirim. :)


Youtube’da da annemle farklı tarifler çekiyoruz. 2 tane farklı video yolda onlar da geliyor. Youtube’da da beni takip edip, videolarımı beğenirseniz çoook mutlu oluruuumm. :)
Milföy Pasta’nın tüm püf noktalarını, malzemelerini, yapılışını Youtube kanalımdaki videomda anlattım. Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Hem görünüi olarak, hem tat olarak şimdiye dek yediğiniz pastalardan çok farklı. Denemeyenler mutlaka videomu izlesiiiiinn. :)
İşte youtube linki:



Milföy Pasta yapımı oldukça kolaydır ve görünüşü de çok güzeldir. Milföy pastayı isterseniz pastacı kremasıyla yapabilirsiniz. Eğer farklı tarifler isterseniz mutlaka bana yorum yazın.

Hoşçakalıııınnnnn kendinize dikkat edin ^.^

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Milföy tek sıkıntısı yerken çok dökülüyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yok hayır bunda kızartma işleminden sonra dökülme pek olmuyor :)

      Sil
  2. ooooooo buna da bayılırııım oooo :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş milföy pasta

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...