23 Mayıs 2020 Cumartesi

BU BAKLAVAYI HAZIR ZANNEDECEKLER😍 KEKLİ BAKLAVA TARİFİ

Herkese selaaamm, Tünaayydııın :)
Ramazan'ın son gününden buruk bir bayram günlerine giriyoruz. Biliyorum tatlınızı, yemeklerinizi yapanlar vardı. Şekerinizi, çikolatanızı almıştınız. Ama olsun, sevdiklerinizi arayın, bayramlaşın. Asıl şimdi gerçekten değer verenler belli olur.
Bayram için efsane bir Kekli Baklava tarifi paylaştık. Arasında cevizli kekli katmanıyla müthiş bir lezzet. Normal baklavadan biraz daha farklı. Ama yerken sizi kesmiyor. :)



Kekli Baklava'yı annem misafirlerine, özel davetlilerimize, gün arkadaşlarına yapar. Herkes çok beğenir, tarifini mutlaka sorar. 🙈
Herkes baklava yapabilir ama herkes baklava tutturamaz bence :D En basit şerbetin yoğunluğu vs bile önemli.



İşte tam tutan Kekli Baklava tarifimiz, hamuru, kekli katmanı, malzemeleriyle yapılışını anlatarak videomuzu paylaştık. :) İnstagram yemek sayfama ve Youtube kanalımıza herkesi bekliyorum. Videoyu izleyip, beğenirseniz çoook seviniriiim, ha bi de abone olursanız, ne çok şey istedim ama küçük bir destek 💕🙈


1 yorum:

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...