15 Mayıs 2020 Cuma

ÇEKİLİŞ YAPIYORUM🎉 YVES SAİNT LAURENT BLACK OPİUM PARFÜM😍

Herkese selaamm:) Eski blog çekilişi yapanlardan kim kaldıııı? 5 sene önce bloguma ilk çekilişimi yapmıştım. Baya da katılım olmuştu, herkes kadar acaba kime çıkacak diye ben de çok heyecanlanmıştım. Şimdi ikinci kez çekiliş heyecanı yaşıyorum.

İnstagramda bir yemek blogu ve YouTube yemek kanalı açtım. Bir aydır güzel gidiyor ve insanın hobilerini yapması çook güzel😍

İnstagram da çekilişimi yapıyorum eğer katılmak isterseniz bir kişiye Yves Saint Laurent Black Opium Parfüm hediye ediyorum. Kendim de bu parfümü severek kullanıyorum. İmza kokularımdan biridir. 

BLACK OPİUM Ürün İçeriği : Kahvenin uyarıcı enerjisi, beyaz çiçeklerin iddialı enerjisiyle buluşuyor. Karanlık ile ışıltı arasındaki yoğun çatışma arasında yepyeni bir bağımlılık yaratıyor.Siyah kahve akoru - Portakal çiçeği – Sedir ağacı - Paçuli




Çekilişime herkesi bekliyorum, katılırsanız çok sevinirim :)

İŞTE ÇEKİLİŞ POSTUM: 
YOUTUBE KANALIM:

yves saint laurent black opium
çekiliş

12 yorum:

  1. İlk katılan ben olayım o zaman 😊daha nice güzel paylaşımlara inşallah sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. hımss katılmıyorum ama duyurayım en kısa zamandaa :)

    YanıtlaSil
  3. Deepten duyup da geldim. Yeni bir bloq arkadaşı edinmek istedim. Çekilişlerde hiç çansım yok, ama katıldım yine :) İnstagram sayfanızı ve Youtube kanalınızı da takibe aldım. Başarılar dilerim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ediyorum hoş geldiniz :) Bolll şans diliyorum ben de ziyarete geliyoruum :)

      Sil
  4. Hadi o zaman katıldım bende. Bol katılımlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba takipteyim ben de beklerim sayfama arzu ederseniz kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...