17 Haziran 2015 Çarşamba

Yeniden Bloga Dönüş! Ben Geldim :)

Herkese Merhaba :)
Kısa bir süre blog yazarlığı yaptım. Daha sonra site yazarlığı yaptım. O dönem ikisini de bırakmıştım. Farkettim ki ben blogu çok özlemişim! :)

Kısaca kendimi tanıtmak gerekirse ben Ebru Taş. Sivaslıyım. Karabük Üniversitesi İç Mekan Tasarımı bölümü öğrencisiyim. Safranbolu'da öğrenci olarak yaşıyorum. Blogumda makyaj, kozmetik, bakım, moda ağırlıklı olmak üzere özgün yazılarımında bulunabileceği samimi bir ortam olsun istiyorum. :)





Benim paylaşımlarım, deneyimlerim, önerilerim sizlerle.
Blogumu takip ederseniz paylaştıklarımdan haberdar olabilirsiniz :)
İletişim bilgilerim:
ebrts96@gmail.com

9 yorum:

  1. Blog yazmak başka bir şey, belki terapi. Ben de beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma aynen öyle mutlu oluyorsun :)
      Hemen geri dönüş yapyorum Sevgiler :)

      Sil
  2. Hoşgeldin güzel paylaşımlar dilerim. İnşallah istediğin bölümü tutturursun. Bana da gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum çok teşekkür ediyorum. :) İnşallah az kaldı sonuçlara bakalım. Hemen geliyorum. :)

      Sil
  3. Hoş geldin, bende gidip gidip geri geliyorum ara sıra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum hatırlayan kişileri görmek çok güzel :)

      Sil
  4. Mehabalar, bloğunu yeni keşfettim, takibe aldım. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin :) Hemen geri dönüş yapıyorum :)

      Sil
  5. ciciiiiiii ama menfi ismi nerden geliyooo yaaaa :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...