20 Haziran 2015 Cumartesi

Kolay Brownie Kurabiye Topları Tarifi ~

Herkese Merhaba :)
Bugün çay, kahve, süt ile yiyebileceğiniz kolay atıştırmalık tatlı olan Brownie Kurabiye yaptım. Hem malzeme olarak hemde yapımı çok basit. Ağzıda dağılışı, browniye tadında olması, içinin ıslaklığı herkese kurabiye sevdirir. :)
Bakalım bu Brownie Kurabiyeleri nasıl yapmışım? :)
-Fotoğrafları bana aittir, izinsiz almayınız. 







Malzemeler: 
1 Adet Yumurta
1 Çay Bardağı Sıvı Yağ
1 Çay Bardağı Şeker
125 Gram(yarım paket) Margarin
4 Yemek Kaşığı Kakao
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket  Vanilya
3 Su Bardağı Un

Şerbeti İçin:
2 Çay Bardağı Süt
2 Çay Bardağı Şeker


Brownie Kurabiye Yapılışı:

Öncelikle  şerbetimizi (süt ve şeker ile hazırladığımız karışımı) hazırlayıp soğumaya bırakıyoruz.
Ardından 1 adet yumurtayı iyice çırpıyoruz. Sonrasında yağı ve şekeri ilave edip iyice çırpıyoruz. Kalan malzemelerin tamamını ekleyip elimizle yoğuruyoruz. Hamurdan ceviz büyüklüğünde küçük parçalar alıp yuvarladıktan sonra fırına veriyoruz. Fırın sıcaklığı 150-170 derece arası olabilir. Üzerleri çatlamaya başlayınca kürdan ile pişip pişmediğine bakıp kurabiyelerimizi çıkarıyoruz. Pişen kurabiyeleri şerbetimize batırarak üzerini hindistan cevizi ile süslüyoruz.



Afiyet Olsun! 
Bloguma abone olmayı ve yorum yapmayı unutmayın, sevgiler :)

6 yorum:

  1. Merhaba,
    Ellerinize sağlık. Çok güzel gözüküyor.Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgiler...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık benim de canım sıkılıyor bir şeyler denemek istiyorum aslında ama şerbet deyince orada bir durdum açıkçası.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) Hayır hayır şerbeti öyle baklava şerbeti gibi bişey değil :)) Kurabiyenin browni kıvamında olması için sadece çekiyor zaten :)

      Sil
  3. Mmmm nefis gozukuyor bende bir deneyeyim ellerine saglik😊

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...