19 Haziran 2015 Cuma

Neutrogena Pembe Greytfurt Günlük Peeling Jel

Herkese Merhaba :)
Blogumun ilk yazısına bir ürün incelemesiyle başlamak istedim. Şu sıralar severek kullandığım Neutrogena günlük peeling jeli tam da istediğim özellikte. 

Neutrogena Pembe Greytfurt Günlük Peeling Jel


Benim cildim karma cilt tipinde. Burun bölgem daha yağlı, yanaklarım kuru. Bu yüzden sadece haftada bir peeling yetmiyor, rahatsız oluyorum. 


Sabah ve akşam burun bölgeme daha yoğun olmak üzere yüzüme sürüyorum. Bazen sadece burnumun üzerine sürüyorum. 1 dakika masaj yaparak uygulayıp, duruluyorum. Hem temiz görünüyor, hemde pütürlü gibi hissettiğim yüzey kayboluyor. :)

Neutrogena Pembe Greytfurt Günlük Peeling Jel

Ürünün Özellikleri:

- Sivilceye neden olan sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına neden olur.

- İçeriğindeki ferahlatıcı mikro tanecikler ölü hücrelerin ciltten atılmasına ve gözeneklerin derinlemesine temizlenmesine neden olur. 

Neutrogena Pembe Greytfurt Günlük Peeling Jel

Siz bu ürünü denediniz mi?
Yorum yapmayı ve bloguma abone olmayı unutmayın. :)
Sevgiler ♥



2 yorum:

  1. Bunu değil ama aynı serinin nemlendirici kremini kullandım. Güzeldi ama içinde paraben olduğu için bir daha almam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü çok beğendim ben tavsiye ederim özellikle burun bölgesini çok temiz hissettiriyor :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...