24 Haziran 2015 Çarşamba

Ne Okudum? Aşk Yüreğe Düşünce/Ekmel Ali Okur ♥

Aşk bir kez yüreğe düşünce değişir her şey birden. Birden bir milat başlar. Artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Şiirler, şarkılar, türküler, ağaçlar, kuşlar, her şey değişmiştir.

Düşler daha bir canlı, umutlar daha bir varsıl ve hayat daha bir renklidir. Coşku dolu, anlam dolu bir yolculuk başlamıştır. 
Sevenin sevdiğine doğru bir keşfin yolculuğu...
Bir aşk yolculuğu...



Bu roman, aşkı anlamanın, aşkı hazırlamanın ve aşkı yaşatmanın özgün, ödünsüz ve evrensel rehberidir. Bu roman gerçek aşkı bütün bir boyutlarıyla yaşamak isteyenlere içtenlik dolu, sevgi dolu, bilgelik dolu bir mektup, bir aşk armağanı...

♥ Aşk gözden kalbe hicrettir. ♥

Bugün okuduğum bir kitabı yazmak istedim. Birkaç hafta önce alıp, sınav dolayısıyla yeni bitirebildiğim akıcı bir kitap. :) Açıkcası sorarsanız böyle sakin, kafamı yormayacak bir kitap okumak istiyorum derseniz bu kitabı öneririm. :) 
Roman karakterlerin çevresinde ilerliyor. 

Hoşuma giden bir bölüm:

Eşitlik; eş olmak... Ömür yolunu yan yana, omuz omuza yürümek... Hani çok meşhur bir söz var: "Önce yolda yoldaş, sonra yol." denmiş. Görüldüğü gibi, yolda yoldaş olmak; gidilecek, varılacak yoldan daha önemli. Burada şunu diyorum: Yol ne kadar doğru olursa olsun, yoldaki yoldaş, duygudaş, fikirdaş, düşdaş değilse oraya, yani o huzur durağına varılmaz. Eşitlik; bilgide, duyguda hedefte..

Ne kadar doğru diyor. Sadece bir yolu, ömrü paylaşmak değildir aşk ve evlilik. Sizi anlamak isteyen insanla paylaşılır bir hayat. Size düşüncelerini kabullendirmek isteyen biriyle değil. Bu yüzden eşit olmalı. En azından ben böyle düşünüyorum. Kitapta bu tarz karşılıklı hoş konuşmalar var. :)

Aşk gözden kalbe hicrettir. Kitabın kapağında yer alan bir cümle. Aşk önce kalpte başlamaz. Gördüğün an göz aşık olur. Daha sonra kalbe yol alır. Yazarın söylediği çok güzel bir tanım: Gözden kalbe hicret. :)


Ben bu kitabı severek bitirdim. Fiyatı 9-10 tl civarında bulabilirsiniz. 
Umarım kısa yorumumu beğenmişsinizdir. Siz bu tür kitapları seviyor musunuz? En beğendiğinizin adını yazın lütfen :)
Yorum yapmayı ve bloguma abone olmayı unutmayın. ♥


2 yorum:

  1. Ne alaka bilmiyorum ama aklıma direk Bukre kitabı geldi. Sanırım bu tip konuşmalar çoktu yazdığından. Bukre'de de ana karakterler sürekli edebi konuşmalar içindeydiler ve ben kitabı başında bırakmıştım. *-* Bukre'yi okuduysan, merak ettim, benziyorlar mı? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bukre'yi biliyorum fakat okumadım :) Edebi konuşmalar yoğun değil öyle güzel bir kitap sıkılmıyorsunuz okurken :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...