9 Ocak 2016 Cumartesi

Golden Rose Kaş Kalemi 301 - Tam Siyah Olmasın Diyenlere :)

Herkese Merhabaaa :)
Hafta sonu tatiliniz güzel, sevdiklerinizle ve mutlu geçsin ♥
Bugün bir kaş kalemi önereceğim. Kaşlarım ne kahverengi ne de siyah. Siyaha yakın tonlarda ama koyu kahverengi de siyah renk kalemde çok bariz belli oluyor. Normalde hayatımda hiç kalemi kullanmamıştım. Çünkü kaşlarım zaten sık ve düzgün bir tipi var ihtiyacım yok. 


Ama kaşımın ortasına yakın yerde yani kaşlarımın başlangıcı mı denir ne denir bilmiyorum resimde A bölgesi :) Oraya çok hafif kaş kalemi uyguladığımda sanki kaşlarıma kontür yaptırmış gibi çok düzgün ve daha hoş duruyor. Dediğim gibi tamamen boyama hiç yapmıyorum.

 

Eğer sizin kaş renginizde böyle benimki gibi ve uygun bir renk bulamadım diyorsanız kesinlikle öneririm. Sürdüğümde kaşımdan ayrı bir renk gibi durmuyor kaşımın doğallığını bozmuyor.


Fiyatı: 5 Tl 
Eğer bulamazsanız Golden Rose'un sitesinden alabilirsiniz.

Umarım faydalı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...