27 Ocak 2016 Çarşamba

4 Farklı Grupta Favori Kalemlerim! :) (Siyah,Günlük,Kaş,Dudak)

Herkese Merhaba :)
Memleketime gelince yine aksıyor blogumu ne zaman düzene oturtacağım hiç fikrim yok :/
Gelirken ihtiyacım olanları yanıma aldım. 
4 farklı gruba ayırmıştım. Dedim ki neden blog yazısı yapmıyorum.
Siyah göz kalemi, günlük kullandığım göz kalemim, kaş kalemim ve dudak kalemim olarak favorilerimi seçtim. :)
Göz Kalemleri ve Dudak Kalemleri

1 - Siyah Göz Kalemi
Farmasi Ultra Black Kohl Pencil 

Siyah göz kalemi günlük olarak çok tercih etmiyorum. Ya akşam sürüyorum ya da farklılık istediğimde, özel günlerde sürüyorum. Eğer kullanacaksam gerçekten elimin gittiği tek kalem Farmasi Ultra Black Göz Kalemi.
Verdiği siyahlık tam olarak koyu ve akmıyor. 
Ayrıca eyeliner olarakta kullanılabiliyor. Eyeliner olarak kullanan arkadaşlarım bu şekilde daha kalıcı olduğunu söylemişlerdi. Arayanlara tavsiye ederim. :)

Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 8.99

2 - Günlük Kullandığım Göz Kalemim
Emily Waterproof Eyeliner Pencil - 122

Temmuz ayından bu yana günlük olarak vazgeçemediğim ve severek kullandığım ten rengi göz kalemim. :) 
Ben genelde ten rengi göz kalemi kullanıyorum. Hem daha doğal duruyor, gözlerim daha canlı ve büyük gözüküyor. Emily'nin bu göz kaleminin sürümü de yumuşak ve akmıyor.

3 - Kaş Kalemim
Golden Rose Kaş Kalemi - 301 

Tek ve bundan sonra ihtiyacım olduğunda kullanacağım favori kaş kalemim bu olacak. :)
Ayrıntılı yazısı şurada tık tık: 

4 - Dudak Kalemim
Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi - 503

Yine Temmuz ayından beri severek kullandığım favori dudak kalemim. Kesinlikle keskin çizgi gibi durmayan, yumuşak sürümü ve dudaktaki kalıcılığı ile elimin gittiği tek dudak kalemim. :)
Genelde dudak ürünlerinde doğal tonları tercih ediyorum. Gül kurusu tonları tercih ederseniz ya da arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. :)

Sizin bu ürünlerden kullandığınız var mı? :)
Umarım faydalı olmuştur. ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...