8 Ocak 2016 Cuma

Dermokil 3'lü Etkili Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan

Herkese Merhaba :)
Final haftam bugün bitti ve bende bittim. Biraz kafamı dağıtmak için bloguma koştum :)
Ekim- Kasım aylarında kullandığım ve faydasını gördüğüm şampuandan bahsetmek istedim.
Ekim Favorilerimde bahsetmiştim tamamen bitirip sonuçlarından memnun kalınca ayrı bir yazı yazmak olmazdı.

Dermokil 3'lü Etkili Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan

Saçlarım ince telli ve normal-yağlı bir yapısı var. Birkaç aydır cidden dökülme sorunu yaşıyordum. 
Tamamen bitkisel ya da kimyasal bir dökülme şampuanı kullanmak istemedim. Onun yerine dermokil'in şampuanına şans verdim. 
Dermokil 3'lü Etkili Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan

Dökülme sorunum neredeyse durdu diyebilirim. Önceden her taramamda tarağımın üzeri neredeyse doluyordu. Şimdi çok az saç teli kalıyor. Zaten bu amaçla kullanılan şampuanlar bilirsiniz ki dökülme sorunu azaldıktan sonra kullanılmaya devam edilmesi tavsiye edilmez. 
Şuan kullandığım şampuan bunun üzerine daha güzel oldu onunda yazısı yakında gelecek şimdilik hangi şampuan olduğunu söylemeyeyim :)

Eğer saç dökülme sorununuz varsa bu Dermokil'in 3'lü etkili şampuanını öneririm.
3'lü etki - Kil - Keratin - Limon Özü
Saçlar için kesinlikle faydalılar :)
Fiyatı: 10 Tl olması lazım.
Sevgiler umarım faydalı olur ^^

Dermokil 3'lü Etkili Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan

4 yorum:

  1. Bende kullanıp beğenmiştim:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de şans vermek gerekiyor teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  2. merhaba, ben bu tanıttığınız şampuanı kullanıyordum ancak artık satılmıyor. bundan memnun kalan biri için sizce buna en yakın ürün tavsiyeniz ne olabilir? teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şuan head and shoulders Besleyici bakım kullanıyorum ve tavsiye ederim. Ayrıca dökülme sorunu yaşıyorsanız besleyici yağlar içeren şampuanlar kullanmanızı öneririm

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...