18 Ağustos 2015 Salı

4 Makyaj Temizleme Suyu Karşılaştırması

Herkese Merhabaa :)
Makyaj masamdaki makyaj sularına bakınca dedim neden karşılaştırma yapmıyorum.
Fiyat ve Kalite olarak 4 ürünü karşılaştıracağım elimde olanların çoğu bitti ya da dibinde kaldı, umarım faydalı olur. :) 


Bioderma Sensibio H2O 
250 ml  Fiyatı: 30-35 civarı. İndirimde bulunabiliyor. Ml göre fiyat artıyor.
Bioderma Sensibio H2O

Fiyat olarak biraz pahalı olan birçoğumuzun sevdiği makyaj temizleme suyu. :) Bende olan 250 ml ve dibinde kalmış. Çünkü bitirmeye kıyamadığımdan az az kullandım. :D
Açıkcası ben suya dayanıklı rimel kullandığım için göz makyajı silmede pek sevmedim. Daha günlük kullanılabilir. Yüz makyajını silmede oldukça başarılı. Yüzünüzde ne varsa hemen siliyor ve yağlı bir yapısı olmadığı için durulamaya gerek kalmıyor. 

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 
125 Ml Fiyatı: 6-7-8 Tl
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Suya dayanıklı olmayan maskaraları kolaylıkla çıkaran fiyat bakımından Bioderma'dan daha düşük ama performans bakımından neredeyse aynı olan makyaj temizleme suyu. :)
Waterproof olan maskaralarda zorlanıyor. Yüz makyajında çok güzel temizliyor artı bir durulamaya gerek yok ve yumuşak bir his bırakıyor. Dudak ürünlerini de silip atıyor. Daha bitmedi ^.^

Oriflame Waterproof Eye Make-up Remover
100 ml Fiyatı: 15 tl civarı
Oriflame Waterproof Eye Make-up Remover

Rimelimi temizlerken en sevdiklerimden biriydi. :) Suya dayanıklı maskaraları anında temizliyor. Çift bazlı biraz yağlı bir yapısı var ama yaptığı işleve göre göz ardı edilir. :)
Eğer göz makyajı yapan biriyseniz kesinlikle tavsiye ederim. 

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici
125 ml Fiyatı: 9-10 tl
Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Çift fazlı ve kirpik koruyucu özellikte olan vitamin içeren ve çok kolay şekilde temizleyen favorilerimden. :) Hafif çalkalıyorum makyaj temizleme pedine döküp gözümde birkaç dakika bekletip bir iki yuvarlak hareketle tertemiz yapıyor. :) Ayrıca rimel sürerken bir yerlere bulaştığında kulak çöpü yardımıyla başka yere bulaştırmadan temizliyorum. 


Benim kullandığım makyaj temizleme suları ve özellikleri böyleydi. Umarım yazımdan memnun kalmışsınızdır. Sormak istediğiniz bir şey varsa lütfen yorum yapın. 
Sizin bunlardan kullandığınız var mı? Siz hangi makyaj temizleme suyunu kullanıyorsunuz? :)
Bloguma abone olmayı ve yorum yapmayı unutmayın sevgiler ♥ ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...