6 Ağustos 2015 Perşembe

Ay Ben Mimlendim! ^.^ Bu arada nerdesin kaç gündür Ebru?

Herkese kocaman kucak dolusu Merhabaa :)
Birkaç gündür ortalıkta yokum düğün alışverişleri, akraba düğünü, evde yoktum vs derken aksattım ama geldim hemen özledim blogumu ^.^
Listemde Temmuz Favorileri, Bitenler, Birkaç ürün ve çok yakın zamanda yapacağım çekiliş var kaybolmayın ha :)

Ben yokken sevgili blogger arkadaşım Tuğba Doğan beni mimlemiiiş, bu blogumun ilk mimi!
Hemen cevapladım okumaya devam lütfen *.*



1- Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir ?
- Aklıma gelen 3 şey kozmetik, alışveriş, akıl danışılabilecek kişi :)

2- Kişisel blogları mı , yoksa gezi . güzellik , moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz ?
- Kişisel ve güzellik bloglarını okumayı daha çok seviyorum ^.^

3- Blogger olmanızda etkili olan en önemli şey nedir ?
- Şöyle oluyor kozmetik alışverişini seviyorum, yeni ürünler denemeyi, okumayı seviyordum. Bir şey alırken internetten nasılmış diye bakıyordum. Dedim bende fikirlerimi paylaşmalıyım ve kendi yazma isteğimi bu şekilde yapabilirim ♥

4- Örnek aldığınız bloggerlar var mı ?
- Ay bilemedim *.*

5- Şuanki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin ?
- Şuan İç Mekan Tasarımı bölümüne başlayacağım. Bölümümün dikey geçişlerini kullanacağım inşallah.

6- En sevdiğin blogger arkadaşlarını yazmanı istiyorum desem ?
- Eski blogumdan da tanıdığım Şeyma ve blogu :) 

Aslında kim yaptı bilmiyorum ama yapmak isteyenler yapmak istiyorum yazsın lütfen olur muu? ^.^
Mim'imiz burda bitti mimlediği için sevgili Tuğba'ya çok teşekkür ederiiiiim ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...