20 Mayıs 2020 Çarşamba

SİVAS ETLİ EKMEK TARİFİ | EVDE ETLİ EKMEK NASIL YAPILIR?

Herkese seeeelaaaammm :)
Nasılsınız? Ben iyiyim ve havaların ısınmasıyla evde olmak daha da zor olmaya başladı. Ama mecburen bu izolasyon dönemine devam etmek zorundayız. Evdeyken bir yandan kpss çalışıyorum, bir yandan yemek sayfama ve youtube kanalıma ağırlık veriyorum. Bir Sivas'lı olarak youtube kanalımda etli ekmek tarifi olmasıınn mıııı? Tabi ki olmalıydı, yaptık 😍

Sivas'lı olanlar bilir. Misafir geldiğinde, canımız çektiğinde etli ekmek yaptırırız. En meşhur yemeklerimizdendir etli ekmek. Sivas'tayken yemekten bıkarsın, Sivas'tan ayrılınca hemen özlersin; öyle bir şeydir etli ekmek :)


Annemle birlikte videosunu çektik bile. Hem hamuru, hem iç harcını evde nasıl yaparsanız gösterdik. 😇
Pide fırınının tadını hiçbir fırın vermese bile kesinlikle aynı lezzette oldu. Etli ekmek tarifimizi youtube kanalımızdan izleyerek siz de yapabilirsiniiizz :)

Etli ekmek tarifini tutturmak tariflere göre değişir, bu yüzden size kesin olan bir tarifi veriyoruum. Ayrıca bu pideden patatesli pide de yaptık, etli ekmekten bile güzel olmuştu. Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. :)
Ayrıca siz etli ekmek yediniizz miii? Sizce Sivas'a mı ait, yoksa Konya'ya mı?

Sivas Etli Ekmek Tarifi videomuzu youtube kanalımızdan izleyebilirsiniiiizz:


6 yorum:

  1. Evet bu konu haberlere falan çıkmıştı yıllar önce 😁 ben de Konyalıyım bizde de düğünde bayramda misafirin geldiğinde ilk Etliekmek akla gelir. 4 sene yaşadığım Denizlide ve gittiğim diğer bütün illerde Etliekmek yapan yerlerin isimlerinde hep meşhur Konya etliekmeği yazıyordu. Ustaları da çoğunlukla Konyalıydı 😁 hangi ilin olduğunu bilmiyorum ama yemediyseniz mutlaka yiyin😊 Konyada yer iseniz Havzan Etliekmek bir numaradır.🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa öncelikleee :) Konya etli ekmeğinde ben aynı tadı bulamamıştım belki de doğru yerde yememişimdir, bazen fırın usta bile farkediyor gerçekten :) Siz de Sivas'a gelirseniz eğer mutlaka denemenizi tavsiye ediyoruumm <3

      Sil
    2. Umarım bir gün gelirsem tatmak isterim🤗 aynen fırından fırına, yapana göre bile değişiyor.

      Sil
  2. Sivas'ı denemedim bilmiyorum ama bence Konya bu konuda çok iyi.:)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...