5 Mayıs 2020 Salı

PİZZACIDAN ALMIŞ GİBİ PİZZA TARİFİ🍕 | DİĞER TARİFLERİ UNUTUN, ALT YAZIYI...

Yeni bir günden herkesee seelaammm :)
Size süper bir Pizza tarifi vermek için geldiiim. Bunu denedikten sonra diğer yaptıklarım pizza mıymış diyebilirsiniz. 🙈  
Annem pizzayı çok güzel yapar. Birçok pizza tarifini denemişizdir. Tavada, farklı hamurlarla, mayalı, mayasız pizza tariflerinden içimize en sinen bu oldu. Pizzacıdan almış gibi bir pizza tarifi sizinle de paylaşmak istedik. :) 
Pizza hamurunun yapım aşaması, pizza sosumuz, pizza malzemeleri hepsini videomuzdan izleyebilirsiniz.
Youtube sayfamıza yeni başladığımız güzel bir tarif verelim dedim. Kanalıma abone olup, videomu beğenirseniz çok seviniriiimmm 💖






6 yorum:

  1. Bol malzemos pizza olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben hamuru tutturamıyorum. Genelde bazlama ya da ramazan pidesinden yapıyorum. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hamurla denemeni tavsiye ederim videonun altındaki kutuda malzemeleri yazdım çok teşekkür ederim :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...