25 Mayıs 2020 Pazartesi

3 MALZEMELİ FİT ÇİKOLATA🍫 | PİŞİRMEK YOK❌ FİT SERİ BAŞLASIN! :)

Herkese selaammm :) Nasılsınız, iyi misiniz?
Karantina sürecinde boool boool yedik, sizi bilmem ama ben sporumu da yaptım. Zaten çok hareketsiz kalıyoruz, Siz de mutlaka vücudunuzu çalıştırın. Ramazanda da yedik hamur işleri,tatlıları. Artık yaza giriyorken Fit tariflere geçmenin zamanı geldiiii :) Fit tarifler, sağlıklı yemekler paylaşacağım bir seri oluşturdum. FİT SERİ :)  Fit Seri'nin ilk konuğu 3 Malzemeli Fit Çikolata!

fit çikolata


Ebru tamam da Unsuz, sütsüz, yumurtasız, şekersiz sadece 3 malzemeyle çikolata mı olur?
Demeyin, Oluyor işte 🙈

Hem de yapılan çoğu çikolatadan daha güzel, bana inanabilirsiniz. Çikolata krizlerine bu karantina zamanlarına pratik bir ve lezzetli bir çözüm.

FİT ÇİKOLATA yapmak için öyle zararlı içerikler, glikoz şurupları vs gerek yok. Herkesinde evinde olan basit malzemeler ile yaptım. :)

İnstagram sayfamda ve Youtube kanalımda paylaştım. Fit Çikolata'nın malzemelerini ve yapılışını Youtube kanalımdan izleyebilirsiniz.

İnstagram sayfam:






11 yorum:

  1. Süper gözüküyor meraklandım biran evvel yapmam gerek

    YanıtlaSil
  2. Güzel gözüküyor deneyeyim emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor.Sözümü tutup bayram tatili sonrası spora başlayabilirsem mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Denemenizi tavsiye ediyorum, zaten hareketsiz kalıyoruz bir an önce motive olup başlamalısınız :)

    YanıtlaSil
  5. Hem pratik hem de lezzetli görünüyor. Deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel de gideri ders çalışırken mımm

    YanıtlaSil
  7. Yanında çay ile hem de güzel ikili oluyoorrlarrr :))

    YanıtlaSil
  8. anne kız aştınız siz, bunu bir iş haline bile getirebilirsiniz vallası :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...