18 Mayıs 2020 Pazartesi

DONDURMA KURABİYE TARİFİ | ICE CREAM COOKİE😍

Herkese selaaammm :) Nasılsınız?
İnstagram yemek sayfamda ve youtube kanalımda paylaştığım müthiş Dondurma Kurabiye tarifimi gördünüz müüü? 
Görüntüsü dondurma şeklinde olan dondurma kurabiye yaptım. Dondurma Kurabiye tarifi hem pratik hem de pastane kurabiyesi tadında ağızda dağılan bir kurabiye. :)
Ice Cream Cookie olarak bilinen kurabiyeyi mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.


İçerisinde damla çikolatalar ile damla çikolata parçacıklı dondurma gibi gözüküyorlar. Çayın, kahvenin yanına, misafir sofralarına her şeye gider. :)
Dondurma kurabiye tarifimi youtube kanalımda paylaştım. Beni takip ederseniz sevinirim. Ayrıca instagram sayfamda farklı tarifler paylaşıyorum. :)



2 yorum:

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...