24 Mayıs 2020 Pazar

Herkese Güzel Günler Göreceğimiz İyi Bayramlar Diliyorum :)

Herkese selam, nasılsınız? :) Ben iyiyim bayramın ilk günü evimizdeyiz. Sevdiklerimizi aradık, bayramlaştık. Yan yana değiliz belki ama kalplerimizin bir olduğu bir bayram yaşadık.
Büyüklerimizin ellerinden, küçüklerimizin gözlerinden öptük.
Yanımızda olmayanlara rahmet diledik, dua ettik. 
2040'larda yaşarız dediğimiz şeyleri bugün yaşadık. Büyüklerimiz bile birbirini görüntülü arayıp bayramlaştı. :)
Olsun, bugünler gelir geçer, yeter ki kalplerde mesafe olmasın.
Bir telefona bakar.
Ya telefon da olmazsa?
Amaaan, elbet bir şey bulunur canım.



Herkese güzel günler göreceğimiz İyi Bayramlar diliyorum.
Sevdiklerimize kavuşacağımız, hep beraber olacağımız nice bayramlara :)
Ramazan Bayramınız Kutlu Olsuun :)

4 yorum:

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...