2 Ağustos 2016 Salı

Mini Flormar Alışverişim Flormar Precious Curl Maskara


Herkese Merhaba :)
Flormarda %70'e varan indirimler vardı. Bende hem merak ettiğim bir parfüme bakmak için mağazasına uğradım.
İstediğim gibi bir parfüm bulursam alacaktım ki indirimde parfümler vardı. Baktım rimellerde vardı indirimde denemek istediğim için aldım.

2 tane ürün aldım. Bir parfüm bir de rimel aldım. Rimel Flormar Precious Curl Maskara
Parfüm kokularında çiçeksi ve meyveli seviyorum. Flormar Flower Tales Sunshine yazın kullanabileceğim tam aradığım gibiydi. 

Flower Tales Sunshine 
İçeriği:
Flower Tales Sunshine EDT, içeriğindeki bergamot, armut, kavun ve frenk üzümü esanslarıyla çiçeksi, meyvemsi bir kokudur. Hindistan cevizi ile lotus karışımı romantizmi çağrıştırır. Vanilya ve tatlı ahududu parfüme zevkli bir dokunuş katar.

Parfüm şekerli bir koku değil tatlı kokuyor. Çiçeksiliği de durdukça hissediyorsunuz. Sıktığınızda kendi üzerinizde hissetmeyebilirsiniz ama dışardan kokunuz hemen fark ediliyor.
50 ml ürün.
Fiyatı: İndirimle 15 tl'ye düşmüş. Normalde 30 tl.

Flormar Precious Curl Maskara
Özellikleri:

Özel dizayn edilmiş eğri fırça kirpiklerin kolayca kıvrılmasına yardım ederken, ileri teknoloji formül, uzun, mükemmel belirginleştirilmiş, yoğun görünen ve olağanüstü hacimli kirpikler yaratır.

Uzun süredir kullandığım rimelim Farmasi Queen Maskara yerine başka koyamıyorum açıkcası. Benim için kıvrıklık ve volume veren bir maskara tercih ediyorum. Ayrıca plastik fırçaları üst kirpiğimde değil alt kirpiğimde tercih ediyorum. 
Ürün ilk açıldığımda ıslaktı bu görüntüyü hiç sevmiyorum. Alır almaz açtım kendine gelsin diye. Üst kirpiğimde sevdim mi anlayamadım ama alt kirpiğimde sevdim. Uzatıyor ve siyahlığı da gayet iyi.
Üst kirpiğimde de seversem ayrı bir yazısını yazarım mutlaka.
15 ml ürün.
Fiyatı: 25 tl indirimle ( İndirimsiz 35)

Siz bu ürünleri kullandınız mı?
Görüşmek üzere! :)

13 yorum:

  1. kokuyu merak ettim gidince bir bakarım..

    YanıtlaSil
  2. Maskaranın fırçası güzel görünüyor bakalım beğenecekmisin.

    YanıtlaSil
  3. iki ürünü de kullanmadım, ama parfümü merak ettim fiyatı da çok uygun, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Flormar'ın bu maskarasını bende kullandım çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm bende beğenirim umarım Gözde alışmışım diğerine başkasına geçemiyorum :)

      Sil
  5. kafka okur flormar kullanııır :)

    YanıtlaSil
  6. İndirimse tamamdır sizin için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmayız Samet, yorumun için çok teşekkür ediyorum :D

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...