17 Şubat 2016 Çarşamba

| Mini Alışveriş Günlüklerim | - #4

Herkese Merhabalar :)
En sevdiğim yazılardan birisi mini alışverişlerimi yazmak. Youtube'da olduğu gibi uzun uzun konuşup anlatamayacağımız için biz bloggerların işi daha zor oluyor. Kısa, ayrıntıya çok girmeden, sıkmadan ama bilgi verebilecek nitelikte olmalı :)

Bende bu yüzden alışverişlerimi toplu halde yazmaktansa ara ara mini olarak yazmayı tercih ediyorum. Bakalım neler almışım ^^


nivea lip balm
İlk olarak Nivea'nın 2 lip balmını aldım. 

- Hydra Care Saf su & Aloe Vera 
Güneş koruma faktörlü (15) nemlendiren yağlı his bırakmayan klasik Nivea lip balmı :)

- Care & Colour Nude
Yoğun bakım ve ten rengi bir arada olan bu dudak balmını severek kullanacağım galiba :)

Bu ikisini hiç denememiştim hem biraz renk veren hemde sadece nemlendiren bir lip balmına ihtiyacım vardı. Görmüşken aldım hemen :) 





Aldığım yerde kampanya vardı 2 Nivea lip balmı alana Nivea'nın Canlandırıcı Temizleme Jeli 75 ml hediyeydi ve neredeyse temizleme jelinin fiyatına 3 ürüne sahip oldum :) Bu ürünü de ilk defa deneyimledim. Yüzüme ıslakken sürüp yıkadım yüzüm daha rahatlamış gibiydi. 


Nivea Canlandırıcı Temizleyici jel



Golden Rose Dudak Kalemi - 51 
Dudak kalemlerinde böyle yumuşak yapılı sadece çerçevelemek için değil ruj gibi sürülen doğal duran dudak kalemlerini çok seviyorum. Yine sevdiğim gül kurusu ve soğuk pembe tonlarında duran asansörlü seriden :) Sürümü yumuşacık ve mat. Bayıldım!



Agiva Soft Makyaj Temizleme Sütü
Şurada yazısı bulunan (| Agiva Soft Makyaj Temizleme Sütü |ve memlekette unuttuğum olmazsa olmazımı gelir gelmez aldım :) Ben bunu rimelimi sürdükten sonra bulaşan yerleri kulak çubuğu yardımıyla temizlerken kullanıyorum. Bazende rimelimi sildikten sonra makyaj kalıntısı kalırsa temizlemek için kullanıyorum.


agiva soft makyaj temizleme sütü

Nascita Tarak
Şöyle de bir tarağa ihtiyacım vardı aldım öyle yani bir özelliği yok. :D


Aldıklarım bu kadardı bir dahaki Mini Alışveriş Günlüklerim yazısında görüşmek üzere! ♥

6 yorum:

  1. melabaaaaağ :) bloguma hoşgeldin bi dee yine görüşürüz kiiii :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan, dudak kalemi bende de var çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Dudak kalemini bende severek kullanıyorum, sende hepsini güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...