9 Haziran 2016 Perşembe

Film Günlüklerim: Aashiqui 2

Aashiqui 2

Herkese Merhabaaa :)
Uzun bir süredir bloga ara verdim. 1 ay oldu ve geri döndüm. Bir türlü kafamı toplayamadım, yazmak istemedim, finaller, çizimler vs derken boş vaktimde olmadı. Blogun adresine bile girmiyordum. Bir iki gündür giriyorum ve birkaç bloga yorum bıraktım. Bloglara bakmayı özlemişim. ^.^

Şu sıralar arkadaşlarla filmlere sardık. Bende geri dönüşümü herkese hitap etsin diye film önerisiyle yapayım dedim. 
Aashiqui hint yapımı bir film. İmdb 7.2/10

Filmin konusu:

Kendi aşklarını doyasıya yaşamak isteyen iki genç, bu aşklarının uğrunda yapabilecek her şeyi yapmaya hazırdırlar. Kendilerine sınır tanımaz şeyleri yapmaya zorlayan bu çift, bu uğurda birçok zorlukla karşılaşacak aynı zamanda ayrılıklar yaşayacaktır. Fakat hiçbir zaman birbirlerinden kopmayacaktırlar. Başka bir aşkı ifade edecek olan bu genç çift,aşk uğruna yapılmayacak şeyleri yapmaktan kaçınmayacaktır.

Fragman:

İzlerken duygulanacağınız, Aashiqui filmini izledi mi dediklerinde "yaa çok güzeldi o izledim" diyeceğiniz türden :)

Aashiqui 2

Fedakarlıkların olduğu bir aşk filmi. Alkol bağımlılığıyla ününü, şöhreti kaybeden Rahul, Arohi'yi en iyi şarkıcı yapabilecek mi? Neler yaşayacaklar? Peki aşkları ne olacak? Aslında filmi anlatmak istemiyorum izlemenizi tavsiye ediyorum :)

Arohi filmde çok tatlı bir kız, aşklarını yaşarken yaptıklarını görürken gözlerim doldu :)

Aashiqui 2
Aashiqui 2
Niye bilmiyorum şu aşk filmlerini Hint'lerde daha çok seviyorum :)

Aashiqui 2

Buradan izleyebilirsiniz:

Siz bu filmi izlediniz mi? Bana önereceğiniz filmler var mı? Yorum yazın lütfen, görüşürüz ^.^

14 yorum:

  1. güzel gözüküyoo izlerim. okulda her şey yolunda di miii :)

    YanıtlaSil
  2. Ah hepimiz saldık sanırım şu aralar :( bende aşk filmlerini Hintli daha çok yakıstırıyorum güzel çekiyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla saldık toplayalım yaz da geldi :) Bende ya aşk filmleri Hintlerde güzel oluyor :)

      Sil
  3. Hoş geldin Menfi :))
    Buram buram aşk kokusuyla gelmişsin ;)
    Afişler doya doya yaşadıkları yönünde ama filmden kareler daha samimi, acı dolu sanki ;(

    Fazla ayrılma, arada uğra ;) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduum dağınık annemiz :)
      Baya film izliyorum şu sıralar, ara ara onları da yazacağım :)
      Benden de sevgiler ♥

      Sil
  4. aşk kokusu aldım ☺️izleyeceğim teşekkürler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee kokusu ne demeek aşk var :)

      Sil
  5. Bende hintleri bu konu da çok seviyorum :) Film için teşekkürler. Bu arada, siteni bugün didik didik ettim çok gzel şeyler var; bu işi bırakma sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güzel yorumun için ben teşekkür ederim Samet :)

      Sil
  6. Afişini beğenip yıllar önce izlemiştim ama sıkıldığımı hatırlıyorum. Olsun yine de Bollywood candır! Benim de blogumda Hint filmleri var, beklerim canımcım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki ziyaret edeceğim mutlaka ^-^

      Sil
  7. film blogçusuyum.. paylaşacak film arıyordum ilham verdin.. güzel bi filme benziyor.. akşam izlerim artık ;)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...