14 Mart 2016 Pazartesi

Zalimler için, Yaşasın Cehennem! #Ankara


Ne yaşanılan acıyı tarif etmek için, ne de duyduğum nefreti haykırmaya yetecek kelime yok hazinemde..

Bu acıyı yaşatanlara, Terörü destekleyen, yardımda bulunan herkese Allah nefes aldırmasın istiyorum. Allah ıslah etsin.

Ailelerinin, yakınlarının ve ülkemizin başı sağolsun. Vefat edenlere Allah rahmet eylesin, yaralılara acil şifa versin.. Güldürmeyin hainleri dimdik durun, birbirimize destek olalım..

Son olarak Bediüzzaman Said Nursi'nin dediği gibi Zalimler için, Yaşasın Cehennem!


12 yorum:

  1. çok sevdiğim bi söz, allah bütün düşmanlarımızı ıslah etsin

    YanıtlaSil
  2. :(
    O kadar üzgünüm ki tarifi yok. Kahroldum... Ah o aileler...

    YanıtlaSil
  3. Allah ailelerine sabır versin takupteyim

    YanıtlaSil
  4. Allah ıslah etsin diyorum, içimde "hayır hak etmiyor" diye bir ses
    Allah belalarını versin diyorum, içimde "hayır kin kusma kalbine yazık" diye bir ses
    Allah onlara şunu, bunu yapsın diyorum, içimde "hayır belki Yaradanın azabı daha büyüktür, ona bırak" diye bir ses
    En sonunda "Allah müstehaklarını versin" deyip rahatlıyorum. Belki O'nun vereceği ceza bizim tasavvurumuzun ve sözlerimizin çook üzerinde. Sonuçta O var ve O'nun ismi "Adil" var... Elhamdulillah.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir ayet yetişiyor kalbimizi rahatlatmaya "Sakın Allah'ın zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Sadece Allah onları, korkudan gözlerin dışarı fırlayacağı bir güne erteliyor." (İbrahim Suresi 42.Ayet) O gün tez vakittedir inşallah..

      Sil
  5. yorum yapmaya gırdım ama sadece seyırcı kalmak ıstemedıgımden belkı de... o kadar cok acı var kı bu konuyla alakalı olarak ılk degıldı ama umarım kı son olur... Allah cok buyuk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah son olur, acılara değil birliğe ve mutlu günlere ihtiyacımız var..

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...