1 Ocak 2016 Cuma

Yeni Yılın İlk Yazısı Hoşgeldin 2016 :) 1.1.16 ♥

365 günlük kitabın yeni sayfalarına başladık :)
Hoşgeldin 2016 :) ♥

2015 hakkında konuşmaya gerek yok bu yüzden 2016'ya dair isteklerimi, dileklerimi küçük bir liste yaptım :)


+ Tabi ki ilk hedefimiz finalleri o da olmadı bütleri geçmek! :D
Bitirmem gereken bir bölümüm var ve kendimi geliştirmem lazım Mimarlığa geçiş yapabilmem için daha çok çalışmam gerek :/

+ 2016'ya ailemden ayrı ilk yıl başımı yaşadım, tek ayrılığımız mesafeler olsun istiyorum. :)
Mesafeler olmasın istiyorum desek çok mu olur? Tamam tamam abarttım biraz :/

+ Ülkemde kötü olaylar olmasın istiyorum. Bunu canı gönülden istiyorum. Yaşanılan terör olayları, şehit haberleri, unutulmayacak olaylar bizi yeterince yordu..

+ Blogumu daha çok büyütmek istiyorum, daha çok kişiye ulaşmak, daha fazla paylaşım yapabilmek istiyorum. ^.^

+ Sağlık istiyorum. Aileme, sevdiklerime, herkese ve bana :) Çünkü o hastane odalarını yaşayan bilir..


+ Para istiyorum! Öğrenciyim yahu ben :D 

+ Güzel arkadaşlıklar ve kalıcı dostluklar istiyorum iki yüzlü olmayanlarından, çıkar peşinde olmayacak olanından, yüzüne gülüp arkandan konuşmayacak olanından.

Şimdilik planlarımı buraya yazmayayım küçük gibi görünen önemli isteklerimi yazmış olayım :)

2016 benim,bizim ve ülkemiz için mutlu, huzur dolu bir yıl olsun. :)
Seviliyorsunuz ♥







2 yorum:

  1. ne çabuk geçiyor yahu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sanki daha dün 2015'e girer gibiyken şimdi 2016'nın 8.günündeyiz :)

      Sil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...